نمایشگاه مدرسه انقلاب در رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 8878
نمایشگاه مدرسه انقلاب در رفسنجان افتتاح شد

نمایشگاه مدرسه انقلاب ویژه ایام ا… دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان رفسنجان در دبیرستان علامه حلی دوره دوم این شهر افتتاح شد.

نمایشگاه مدرسه انقلاب ویژه ایام ا… دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان رفسنجان در دبیرستان علامه حلی دوره دوم این شهر افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار روراستی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دبیرستان علامه حلی ن در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه در ۱۱ غرفه با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی مدرسه، دانشگاههای ولی عصر(عج)، پیام نور و کار، نیروی انتظامی و پژوهشسرای امام محمد باقر (ع) تا ۲۲ بهمن در سالن اجتماعات این مدرسه برپاست.

IMG_4277
ابوالفضل رنجبر با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه عصرها برای عموم آزاد است، افزود: با توجه به اینکه امسال برای نخستین بار در سطح مدارس چنین نمایشگاه گسترده ای برپا شده است سعی داریم برنامه بازدید دانش آموزان مدارس مختلف شهرستان را نیز از نمایشگاه داشته باشیم.
وی با قدردانی از دانش آموزان دبیرستان علامه حلی برای همکاری در برپایی این نمایشگاه، تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر آشنایی دانش آموزان با زمان پیروزی انقلاب در قالب غرفه ها و نمایش فیلم، دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش آموزان علامه حلی رفسنجان نیز به نمایش درآمده است.
از جمله دستاوردهای دانش آموزان علامه حلی رفسنجان در این نمایشگاه می توان به ساخت تلسکوپ مرکب، ساخت مین دریایی، ساخت هواپیماهای در مقیاس کوچک آموزشی و پهپاد و ساخت دستگاه اونس سنج دیجیتال اشاره کرد.

برچسب ها:
نمایشگاه مدرسه ، انقلاب،رفسنجان،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :