کارگاه کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 8960
کارگاه کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی رفسنجان افتتاح شد

با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان کارگاه تولید سنگ های زینتی وتزیینی وقالیبافی کمیته امداد امام خمینی(ره)رفسنجان به بهره برداری رسید

با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان کارگاه تولید سنگ های زینتی وتزیینی وقالیبافی کمیته امداد امام خمینی(ره)رفسنجان به بهره برداری رسید.

IMG_4789
به گزارش خبرنگار روراستی صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر وبا حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان کارگاه قالیبافی وسنگ‌ تراشی در محل کمیته امداد رفسنجان به بهره برداری رسید.
مریم علیپور مربی کارگاه سنگ های تزیینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مدت دو سال آموزش در زمینه سنگ های زینتی در رفسنجان انجام شده و15نفر در حال حاضر مشغول به کار هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر این تعداد در دو شیفت کاری مشغول به کار هستند تصریح کرد: در تابستان تعداد هنر جویان بیشتر می شود.
علی پور خاطر نشان کرد: این کارگاه فعلا به پنج دستگاه سنگ تراشی تجهیز شده وسنگ های آن از شهربابک تهیه می شود و پس از تولید به شهرهای کرمان، اصفهان ویزد وتهران فرستاده می شود.
وی متذکر شد: هر دستگاه حدود 400هزار تومان خریداری شده است ودر آینده قرار است کارگاه جابه جا شود.

مربی کارگاه آموزشی سنگ های زینتی افزود: بیمه ، استفاده از تسهیلات خودکفایی از مزایای این کار است وبانوان می توانند در خانه مشغول به کار شوند ودرآمد کسب کنند.
همچنین در این کارگاه سه دار قالی توسط کمیته امداد امام خمینی برای مددجویان آماده شده بود.

IMG_4797 IMG_4783 IMG_4821 IMG_4828

برچسب ها:
کمیته امداد، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :