امام جمعه رفسنجان : 22 بهمن موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

  • شناسه خبر: 9180
امام جمعه رفسنجان : 22 بهمن موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

امام جمعه رفسنجان گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن موجب اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن موجب اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود.
به گزارش روراستی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تأکید بر لزوم معرفت دینی اظهار داشت : عمل‌کننده‌ای که معرفت و آگاهی ندارد، مانند رونده‌ای است که به بیراهه می‌رود و از مقصد دورتر می‌شود.
وی بیان داشت: ملاک دوستی امام در خط او بودن و پیروی از ولایت است و افرادی که در جبهه مقابل و دنبال منافع خود هستند، دشمن محسوب می‌شوند.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: نظام و انقلاب اسلامی ما راه خود را انتخاب کرده و باید تلاش کنیم از این راه باز نمانیم.
رمضانی‌پور افزود: شرکت در راهپیامیی 22 بهمن موجب ناامیدی دشمن می‌شود و ملت ایران با شکوه‌تر از سال های قبل در راهپیمایی شرکت می‌کنند و در رفسنجان هم مسیر راهپیمایی از میدان علی ابن ابی طالب(ع) به سمت میدان شهداست.
وی گفت: 22 بهمن روز جشن ملی ملت فهیم ایران است و همه می‌آیند تا به دنیا به‌ویژه دشمنان کینه‌توز ثابت کنند بر اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار و پایبند هستند و با هوشیاری از اسلامیت و نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مسئولان عالی کشور باید بدانند شرط دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی داشتن انگیزه خالص است و در عمل باید وحدت داشته باشند.
رمضانی‌پور با تاکید بر پرهیز از ایجاد شک و تردید در دل مردم بیان داشت: سیاه‌نمایی درباره دولت قبل دردی را دوا نمی‌کند و منفعتی ندارد و سبب ناامیدی در مردم می‌شود، شما کاری کنید که بعد از تمام شدن مسئولیت‌تان این حرف‌ها پشت سرتان نباشد.
وی با اشاره به اعتراض مراجع تقلید مبنی بر تک‌خوانی خواننده زن در کنسرت موسیقی تاکید کرد: مسئولانی که این مجوز را صادر کرده‌اند به‌جای جنجال‌آفرینی بهتر است به قم بروند و از مراجع تقلید عذرخواهی کنند.
رمضانی‌پور اظهار داشت: در این دوره تک‌خوانی زن وحشتناک تلقی می‌شود که نباید به بهانه بها دادن به هنر اجازه چنین کارهایی داد.

برچسب ها:
نماز جمعه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :