در شورای آموزش و پرورش رفسنجان

شهریه ثبت نام مدارس هیات امنائی رفسنجان مشخص شد

  • شناسه خبر: 47258
شهریه ثبت نام مدارس هیات امنائی رفسنجان مشخص شد

در جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان مبلغ شهریه ثبت نام مدارس هیات امنائی شهرستان رفسنجان مشخص شد.

در جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان مبلغ شهریه ثبت نام مدارس هیات امنائی شهرستان رفسنجان مشخص شد.

به گزارش “روراستی” حسین تقوی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان اظهار داشت: بحث اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با جدیت پیش می رود و تنها سند و برنامه ای که در وزارت آموزش و پرورش ایران است سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و در حال انجام می باشد، افزود: برنامه تعالی مدیریت که سال گذشته اجرا شد بدین معنا بود که مدارس در زمینه های مختلف امتیازبندی و رتبه بندی شدند که هشت مدرسه رفسنجان در استان برتر شدند.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان بیان کرد: این مدارس متوسطه اول :دخترانه شاهد، پسرانه شاهد، فرزانگان، سید مهدی اوحدی، پروین اعتصامی، شهید مجتبی اسدی، غیردولتی ایرانمهر و رضویه هستند

وی با بیان اینکه مدرسه محوری در سند تحول جایگاه ویژه ای دارد، تصریح کرد: بحث انتصاب و انتخاب مدیران از شیوه سنتی گذشته خارج شده و متقاضیان مراحلی را باید طی کنند.

تقوی ادامه داد: این افراد باید در سامانه ای ثبت نام کنند تا از آنها آزمون گرفته شود که امروز برای نخستین بار آزمونی برای این افراد در رفسنجان برگزار شد، برای منتقاضیان پس از این مرحله و کسب حدنصاب نمره، مصاحبه برگزار و سپس دوره های مختلفی را باید بگذرانند و سپس آموزش و پرورش از بین این افراد مدیران را انتخاب می کند.
مدیر آموزش و پرورش رفسنجان خاطرنشان کرد: باید به دهیاران و شوراهای روستاها اعلام شود که افراد بی سواد را به اداره نهضت سوادآموزی اعلام کنند. مشکل دیگر اینکه اداره ثبت احوال نسبت به افرادی که جدیداً شناسنامه می گیرند کد ملی آنها اعلام شود تا همکاران ما به مشکل مواجه نشوند.

تقوی یادآور شد: شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان را نیز را باید تشکیل دهیم و به سمتی برویم که کمترین بی سواد را در منطقه داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در ادامه نرخ ثبت نام در مدارس هیات امنائی شهرستان رفسنجان را که درشورای آموزش و پرورش مصوب شد را اعلام کرد و گفت: شهریه مدارس ابتدایی ۳۵۰ هزار تومان، مدارس متوسطه اول ۴۴۰ هزار تومان و متوسطه دوم ۵۵۰ هزار تومان می باشد و مدارس حق ندارند بیش از این شهریه اخذ کنند.

برچسب ها:
رفسنجان شهریه مدارس هیأت امنایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :