حضور یک میلیون زائر جوان در مشهد شهدای ایران

  • شناسه خبر: 21334
حضور یک میلیون زائر جوان در مشهد شهدای ایران

امام‌جمعه رفسنجان: گفت: حضور سالانه بیش از یک میلیون زائر جوان در مشهد شهدای ایران نشان از تبعیت از ولی امر مسلمین دارد.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  امروز در یادواره شهید گمنام روستای مانی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: آن‌چه در مورد شهدا می‌توان گفت؛ این است که آن‌ها راهی را اقتدا کردند و افرادی را اسوه خود قرار دادند که همچون فاطمه اطهر (س) بودند.
رمضانی‌پور افزود: حضرت فاطمه(س)  تنها راه نجات امت را در  دفاع از ولایت و امامت دانستند و این نگرش حضرت زهرا(س) امروز در جامعه ما وجود دارد.
وی ادامه داد: امروز هم روح امام خمینی(ره) در وجود رهبر معظم انقلاب است، و همه با یک کلمه و اشاره رهبر وارد صحنه می‌شوند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به حضور جوانان در یادواره‌ها و رفتن به اردوی راهیان نور، عنوان کرد: سالانه نزدیک به یک میلیون‌نفر جوان به این مناطق جنگی می‌روند و مشهد شهدای ایران را زیارت می‌کنند، و این مهم نشان از  تبعیت و اطاعت از ولی‌امر مسلمین دارد.
وی اذعان کرد: ولایت باعث شده ایران اسلامی با امنیت کامل و با صلابت و اقتدار باشد و با انجام آزمایش‌های موشکی  قدرت ایران به نمایش گذاشته شد که مسئول مذاکره کننده ما اعلام می‌کند «اگر این آزمایش‌ها و توان موشکی ما نبود دشمنان سر میز مذاکره نمی‌آمدند».
امام جمعه رفسنجان با قدردانی از مدیریت مس سرچشمه برای برگزاری این محفل معنوی متذکر شد: از حضور شما اهالی که خود را مادر، پدر، خواهر و برادر این شهید دانسته‌اید نیز در این یادواره قدردانی می‌کنم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، یادواره، زائر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :