یادواره ۷شهید روحانی منطقه کشکوئیه+عکس

  • شناسه خبر: 24867
یادواره ۷شهید روحانی منطقه کشکوئیه+عکس

در شب شهادت اما جعفر صادق(ع) یادواره ۷شهید روحانی منطقه کشکوئیه برگزار شد.

به گزارش”روراستی” همزمان با شب شهادت صادق الائمه و باحضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسؤولان بخش کشکوییه، یادواره هفت شهید روحانی این بخش برگزار شد.

امام جمعه کشکوئیه در این مراسم  با تسلیت شهادت امام صادق(ع) افزود: امروزسبک زندگی ما باید مثل شهدا ابدی باشد، شهیدان از زندگی دنیوی عبور کردند و به ملکوت اعلی پیوستند.
حجت الاسلام محمد محرابی زاده ادامه داد: هرچه یاد و خاطره شهیدان در جامعه ترویج  یابد فضای عمومی کشور به سمت ارزش‌های اصیل اسلامی، انقلابی و ایرانی بیشترخواهد شد.
وی با ذکر خاطراتی از شهدای روحانی در جنگ تصریح کرد: شهدای روحانی در دفاع مقدس همراه با دیگر رزمندگان غیور ایران ازاسلام، قرآن، انقلاب و ولایت فقیه مجاهدانه دفاع کردند.
محرابی زاده با اشاره به نقش روحانیان در جنگ خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه در جنگ تحمیلی علاوه بر وظیفه تبلیغی خود، در بعد رزمی شهدای عزیزی تقدیم انقلاب کردند که سیره و منش آنان باید استمرار داشته باشد، شهداعرصه پرخطری را انتخاب کردند، خون دادند و ما باید امروز خون ‌دل بخوریم.
محرابی زاده ادامه داد: باید طلاب حوزه‌های علمیه با شهدا و مجاهدان راه حق مأنوس شوند و نگذارند خانواده شهدا،ایثارگران و آزادگان درغربت بمانند.
در حاشیه این یادواره، برپایی نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس و شهدا، پخش مستند و کلیپ شهدای روحانی و مداحی مداحان اهل بیت از ویژه برنامه های فرهنگی این مراسم معنوی  در شب شهادت امام صادق(ع) بود.

۲۲۵۵۱۱۲۳۹_۳۸۹۶۴۲۲۵۵۱۰۵۷۱_۳۸۵۶۹۲۲۵۵۲۰۲۴۶_۳۸۷۱۳۲۲۵۵۱۱۹۵۶_۳۸۹۴۰۲۲۵۵۲۲۸۴۴_۳۹۰۶۹۲۲۵۵۲۳۱۶۵_۳۸۵۴۳۲۲۵۵۱۸۲۸۱_۳۸۲۴۳۲۲۵۵۲۳۶۴۹_۳۸۳۷۷

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شهید، روحانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    به جای برگزار کردن این همایشها هزینه اش صرف خانواده های نیازمند بکنیم که مادری بخاطر تهیه شیرخشک برای فرزندش تن فروشی نکنه.