اگر ۲ میلیاردتومان باشد سقف مصلی کار می شود

  • شناسه خبر: 25418
اگر ۲ میلیاردتومان باشد سقف مصلی کار می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر ۲ میلیارد تومان اعتبار باشد، امسال سقف ۱۸ هزار متری مصلی کار می شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر ۲ میلیارد تومان اعتبار باشد، امسال سقف ۱۸ هزار متری مصلی کار می شود.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور شب گذشته در حاشیه دیدار با مشاور وزیر کشور در امور روحانیت در دفتر امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در این دولت کمترین سهم به مصلاها اختصاص داده شده است، افزود: امسال بودجه ۱۲۰ میلیون ‌تومانی به مصلای رفسنجان اختصاص یافته که شاید بخشی از آن تخصیص یابد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: : در رفسنجان مصلای نسبتا بزرگی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع طراحی شده که ۱۸ متر مربع شبستان است، در ایام معمول بیش از ۶ هزار نفر و در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت در این مکان حضور می‌یابند.

وی با بیان به اینکه سقف شبستان مصلای بزرگ امام ‌خامنه‌ای رفسنجان آماده است، خاطر نشان کرد: اگر ۲ میلیارد تومان اعتبار باشد، امسال سقف ۱۸ هزار متری مصلا را کامل می‌کنیم.

حجت الاسلام نمازی هم در این جلسه به تکمیل مصلاهای بالای ۶۰ درصد ساخت اشاره کرد و گفت: در کشور مصلاهایی داریم که ۴۰۰ نفر نمازگزار ندارد اما با مساحت زیادی ایجاد شدند.

وی تصریح کرد: پیرامون عوارض ساختمان مراکز دینی مذهبی و مراکز فرهنگی عام پیگیر هستیم که مانند ساختمان‌های دیگر نباشد و تعرفه انشعابات حوزه‌های علمیه خواهران و برادران رایگان یا شبه رایگان باشد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مصلی، سقف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :