دستگیری باند ۴ نفره سرقت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 30534
دستگیری باند ۴ نفره سرقت در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری باند ۴ نفره سرقت مغازه و منزل توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری باند ۴ نفره سرقت مغازه و منزل توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.به گزارش “روراستی “به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ نصرالله عباسی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و منزل در سطح شهرستان رفسنجان دستگیری سارقان به طور جدی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران با بررسی محلهای وقوع سرقت و کنترل لیست متهمان آزاد شده از زندان سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند و آن ها را شناسایی و به طور نامحسوس زیر نظر قرار دادند. عباسی ادامه داد پس از اطمینان از صحت موضوع مأموران با حکم قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمان شده و سرکرده باند سارقان به همراه سه نفر همدست وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند مورد از اموال سرقتی شامل پمپ باد، سنگ فرز، دو دستگاه دریل تعدادی تلویزیون و قالیچه کشف شد . وی خاطرنشان کرد : متهمان به همراه وسائل کشف شده به پلیس آگاهی دلالت و سارقان تحت باز جویی فنی و تخصصی پلیس قرار گرفتند که تاکنون به ۳ فقره سر قت مغازه و دو فقره سرقت منزل اعتراف کرده اند و تحقیقات پلیس در این خصوص هم چنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با اشاره به این که مقداری از اموال سرقتی به مالباختگان مسترد شده است از شهروندان خواست: کسانی که مغازه یا منازل آنها مورد سرقت واقع شده است جهت شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،باند،سرقت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سيد

    ایول