باید قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم

  • شناسه خبر: 22275
باید قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم

امام جمعه رفسنجان گفت: باید قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: باید قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور عصر امروز در جشنواره برترین های حلقه های صالحین در سالن شهدای دانش آموز آموزش و پرورش افزود: کسانی که کار تربیتی انجام می دهند ابتدا باید خود را بسازند.

وی تصریح کرد: هدف همه ما در حلقه های صالحین کلمه الله و تعالی اسلام است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه خواهران در حلقه های صالحین از برادران پیشی گرفته اند، افزود: خطر و نفوذ فرهنگی در بین برادران بیشتر است.

۱۸

وی با بیان اینکه فرمانده سپاه رفسنجان در زمینه حلقه های صالحین پر تلاش است و خود را مکلف کرده که این کار ارزشمند را انجام دهد، خاطر نشان کرد: این امر کار ما طلبه ها که کارمان فرهنگی تربیتی است را سنگین تر می کند.

رمضانی پور با اشاره به اینکه ولایت در کشور ما یک نعمت بزرگ است، ادامه داد: اما قدر این نعمت را نمی دانیم.

وی ابراز داشت: کسانی که علیه رهبری موضع و جبهه می گیرند خودشان ضرر کرده و از ولایت فاصله می گیرند، همچنان که طلحه و زبیر از حضرت علی(ع) فاصله گرفتند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: در برابر این رفتارها و مواضع ضد ولایت برخی افراد، ما باید درس بگیریم و خود را به ولی فقیه نزدیکتر کنیم.

وی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب که امروز انجام دادند یاد کرد و اظهار داشت: ایشان تأکید کردند که لوازم و تولیداتی که مشابه آن در داخل تولید می شود نباید وارد کشور شود و واردات آن ممنوع است.

۱۷

رمضانی پور اضافه کرد: ما باید پیشگام باشیم و از خرید لوازم خارجی که خودمان در کشور نظیر آن را تولید می کنیم خودداری کنیم؛ چیزی را که مرجع تقلید حرام دانسته در کنار مسکرات، دروغ و دیگر حرام ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی پشتوانه نیاز دارد، خاطر نشان کرد: در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم و معلمان دانش آموزان را در این زمینه رشد دهند و دانشگاهیان و دانش آموزان در حوزه اقتصاد مقاومتی همسو حرکت کنند.

وی همچنین بدعهدی های آمریکا را از قول مقام معظم رهبری یادآور شد و گفت: ایشان فرمودند« بیش از ۱۰۰بار از بدعهدی آمریکا گفتم و اگر گفت و گویی انجام می شود عزت ملت ایران حفظ شود».

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: آمریکا برای هیچ ملتی حتی ملت خودش خیرخواه نبوده است.

IMG_0171

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، ولایت، نعمت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :