کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در رفسنجان

  • شناسه خبر: 33019
کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک ، دستگیری یک نفر متهم و توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک ، دستگیری یک نفر متهم و توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.به گزارش “روراستی” سرهنگ نصرالله عباسی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اقدام به برپایی ایست و بازرسی مقطعی در یکی از محورهای این شهرستان کردند.
وی ادامه داد: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و خودرو را با رعایت موازین شرعی متوقف و مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۲۰ کیلو‌گرم مواد مخدر تریاک شدند.

سرهنگ عباسی گفت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهم را دستگیر و خودرو را توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت دادند که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با اشاره به این که پلیس با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند از شهروندان خواست جهت همکاری با پلیس هرگونه موارد مشکوک و ناهنجاری های اجتماعی را به شماره ۱۱۰ فوریت های پلیس گزارش نمایند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،کشف،تریاک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :