توقیف یک دستگاه موتور سنگین در کشکوئیه رفسنجان

  • شناسه خبر: 33325
توقیف یک دستگاه موتور سنگین در کشکوئیه رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی‌سی توسط مأموران بخش کشکوئیه این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی‌سی توسط مأموران بخش کشکوئیه این شهرستان خبر داد.

به گزارش ” روراستی” به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ صرا… عباسی در تشریح این خبر افزود: در پی کسب اطلاع مبنی بر این‌که در ایام تعطیل چند دستگاه موتورسیکلت سنگین در محور اصلی بخش کشکوئیه اقدام به حرکات نمایشی می نمایند که موجب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران پلیس جهت گشت زنی و کنترل محور کشکوئیه به محل اعلامی اعزام که چند دستگاه موتورسیکلت سنگین را رویت و آن‌ها را به‌صورت نامحسوس زیر نظر قراردادند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: مأموران پس از تعقیب و مراقبت با شگردهای خاص پلیسی اقدام به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و دستگیری راکب آن کردند.
سرهنگ عباسی در خصوص ارزش موتورسیکلت عنوان کرد: ارزش تقریبی موتورسیکلت پانصد میلیون ریال است که جهت تعیین تکلیف و ارجاع به اداره گمرک شهرستان تحویل پلیس آگاهی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با اشاره به این‌که برخورد قاطع با موتورسیکلت‌های غیرمجاز همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، از مردم خواست در صورت اطلاع از وجود این‌گونه موتورسیکلت‌ها موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس ارائه دهند تا با این هنجارشکنان برابر قانون برخورد شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، توقیف، موتور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :