مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

به برکت خون شهدا انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد

  • شناسه خبر: 42921
به برکت خون شهدا انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: به برکت خون شهدا انقلاب ما راه خود را ادامه می‌دهد اما باید حواس‌مان باشد در پازل دشمن بازی نکنیم و پیام‌های دشمن را ناخواسته در فضای مجازی منتشر نکنیم و در تور رسانه‌ای دشمن قرار نگیریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: به برکت خون شهدا انقلاب ما راه خود را ادامه می‌دهد اما باید حواس‌مان باشد در پازل دشمن بازی نکنیم و پیام‌های دشمن را ناخواسته در فضای مجازی منتشر نکنیم و در تور رسانه‌ای دشمن قرار نگیریم.
به گزارش “روراستی” علیرمضانی پنج شنبه شب در مراسم سومین یادواره شهدای همت‌آباد نوق اظهار داشت: فکر نکنید نشستن در یادواره شهدا هدردادن عمر است بلکه مستند قرآنی است که به اعمال اجتماعی ولو اینکه ریا باشد و دشمن کافر را به خشم می‌آورد، خداوند اجر می‌دهد.
وی بیان داشت: با نگاهی به قرآن کریم می‌فهمیم یاد کسانی که در راه دین جان خود را فدا کردند هیچگاه فراموش نمی‌شود یادواره شهدا هم برای گرامی داشت یاد شهداست.
لزوم توجه به سیره شهدا
میرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه در یادواره‌ها به سیره شهدا توجه کنیم و همیشه مرور کنیم شهدا که بودند، افزود: صرفا نشستن در یادواره کافی نیست بلکه باید ببینیم چرا شهدا این راه را انتخاب کردند، شهدا به حلال و حرام، محرم و نامحرم، احترام به بزرگتر و…توجه داشتند که امروز ارزش‌های فراموش‌شده بعضا در جامعه است.
وی تصریح کرد: ابعاد سیاسی و اجتماعی زندگی شهدا را باید درک کنیم همه شهدا ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار داده بودند و به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و به جبهه رفتند.
علیرمضانی خاطرنشان کرد: بعضی به اندک سختی واداده می‌شوند و همه دین و ولایتمداری خود را می‌فروشند که اگر عافیت‌طلبی را ترجیح دهیم به دین خود ضربه زدیم.
وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) سر خود را داد تا دین خود را زنده نگه دارد، افزود: امروز دشمن گلوله توپ خود را به سمت ما شلیک نمی‌کند چون به یک هزار دلیل نمی‌تواند اما در فضای مجازی با شایعه‌پراکنی و انداختن یأس و ناامیدی در مردم، اختلاف‌افکنی و جنگ رسانه‌ای کار خود را دنبال می‌کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ادامه داد: جنگ روانی دشمن در خارج از مرزها طراحی می‌شود و برخی در داخل فکر نکرده وارد پازل دشمن می‌شوند.
وی ادامه داد: دشمن با ترفندهای هنرمندانه در فضای مجازی جوانان ما را وارد کانال‌های وهابی می‌کند.
فضای مجازی راه رسیده دشمن به اهدافش است
علیرمضانی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد نابسامانی‌ها را پررنگ کند اما کاری به این همه دستاورد ندارد دشمن اگر فضای مجازی را تحریم نکرده برای رسیدن به اهدافش از این فضاست.
وی عنوان کرد: ما سه دشمن تابلودار داریم که علنا پرچم نابودی ایران را در دست گرفتند، آمریکا، اسرائیل و عربستان، آمریکا امروز یکی از مقروض‌ترین اقتصادهای دنیاست که خودشان اذعان دارند، رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل مورد تمسخر قرار گرفت اما گفت به من احترام گذاشتند.
این مسؤول با اشاره به اذعان رسانه‌های غربی برای دروغ‌پردازی ترامپ، یادآور شد: این رسانه‌ها میانگین دروغ‌های ترامپ را روزانه ۱۵ دروغ عنوان می‌کنند.
وی اضافه کرد: اسرائیلی‌ها از یک خبرنگار لباس شخصی ایرانی هم هراس داشتند از بادبادک‌بازی بچه‌های فلسطینی هم هراس دارند کشور عربستان هم مشخص است هیچ زمان عربستان مانند امروز از درون پاشیده نبوده جنگ قدرت شاهزاده‌ها و درگیری‌های داخلی این کشور زیاد است پادشاه عربستان از محافظ‌های سعودی می‌ترسد محافظ اروپایی و آمریکایی گماشته است.
صدور انقلاب اسلامی ایران به دنیا
علیرمضانی با اذعان بر اینکه ما فکر و انقلاب‌مان ا به کشورهای مسلمانی همچون یمن صادر کردیم، تصریح کرد: بچه‌های یمنی بسیار پرتلاش و با اراده هستند و عربستان را به هراس واداشته‌اند و امروز یمن قد علم کرده و به یاری خدا پیروز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: دشمن هیچ توان نظامی ندارد، جمهوری اسلامی با موشک نقطه‌زن مقر دو حزب دموکرات کردستان را نشانه می‌گیرد و در سوریه نیز مقر دشمنان را هدف قرار می‌دهد اینکه بچه چهارساله را به شهادت برسانند هنر نیست و از مردانگی به دور است بلکه اوج حقارت و بزدلی است.
علیرمضانی اذعان کرد: به برکت خون شهدا انقلاب ما راه خود را ادامه می‌دهد اما باید حواس‌مان باشد در پازل دشمن بازی نکنیم و پیام‌های دشمن را ناخواسته در فضای مجازی منتشر نکنیم و در تور رسانه‌ای دشمن قرار نگیریم.

برچسب ها:
رفسنجان شهدا نوق یادواره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :