رئیس کل سابق دادگستری کرمان:

مردم رکن اصلی انقلاب و نیازمند خدمت و توجه هستند

  • شناسه خبر: 45115
مردم رکن اصلی انقلاب و نیازمند خدمت و توجه هستند

رئیس کل سابق دادگستری کرمان: مردم رکن اصلی انقلاب و نیازمند خدمت و توجه هستند.

رئیس کل سابق دادگستری کرمان: مردم رکن اصلی انقلاب و نیازمند خدمت و توجه هستند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام توکلی ظهر امروز در مراسم یادواره سرداران و شهدای شهرستان رفسنجان اظهار داشت: همه جای دنیا صیانت و حفاظت از دستاوردهای هر جنگ مرسوم است.

رئیس کل سابق دادگستری کرمان بیان کرد: در برگزاری این یادواره‌ها ضمن نگهداشتن یاد شهدا وظیفه داریم نسل چهارم انقلاب که جنگ را ندیده با گذشته خود آشنا شود و نباید نسل امروز با گذشته خود ناآشنا باشد باید بداند این امنیت و آسایش و آرامش اجتماعی را مدیون ایثارگران و شهداست.

توکلی بیان کرد: آمریکا هفت تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردند اما در نهایت چراغ خاموش به عراق می‌رود و این اوج ذلت آمریکا و اوج عزت چهل ساله ماست.

وی اذعان کرد: داخل کشور باید رفتارها به گونه‌ای باشد که گره‌ها باز شود و مشکلات اقتصادی کاهش پیدا کند بخشی از مشکلات اقتصادی ناشی از مدیران ناکارآمد غیرجهادی و غیرانقلابی است.

توکلی بیان داشت: کمبودها و گرانی‌ها باید به مسئولان فشار بیاورد اما اینطور نیست طبیعی است مدیری که ماهی چندین میلیون تومان حقوق دارد و ثروت آنچنانی دارد نمی‌تواند حقوق یک میلون و ۵۰۰ هزار تومان را بفهمد.

رئیس کل سابق دادگستری کرمان اضافه کرد: رهبر انقلاب بر استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی تأکید دارند مردمی که پای همه چیز ایستادند و همه به صحنه‌ها آمدند باید با آنها همدرد شد.

وی بیان کرد: مردم رکن اصلی انقلاب و نیازمند خدمت و توجه هستند همین مردم انقلاب را به وجود آوردند و همین‌ها باید انقلاب را حفظ کنند، لذا باید به مردم توجه کرد تا بتوانند در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای نظام گفت: هر دولتی خدمت‌هایی دارد و انقلاب خدمات بزرگ اساسی و زیرساختی برای مردم ایران داشته است.

برچسب ها:
انقلاب رفسنجان مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :