مسئول درمانگاه تأمین اجتماعی رفسنجان:

با ۱۵ میلیارد اعتبار پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی رفسنجان احداث می‌شود

  • شناسه خبر: 48164
با ۱۵ میلیارد اعتبار پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی رفسنجان احداث می‌شود

مسئول درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان گفت: پلی‌کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

مسئول درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان گفت: پلی‌کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.
به گزارش “روراستی” مجید بهشتی‌پور در نشست خبری به مناسبت هفته تأمین اجتماعی با حضور رئیس بیمه تأمین اجتماعی رفسنجان ا اشاره به وجود ۳ بیمارستان تأمین اجتماعی در استان کرمان شامل بیمارستان پیامبر اعظم کرمان، بیمارستان غرضی سیرجان و بیمارستان امام علی(ع) زرند اظهار کرد: در رفسنجان بیمارستان تأمین اجتماعی نداریم و خدمات در درمانگاه واقع در اداره تأمین اجتماعی رفسنحان به مردم ارائه می‌شود و شامل بخش‌های عمومی، تخصصی، داروخانه، دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، شوراهای پزشکی طب کار و واحدهای اداری مالی و پشتیبانی است.
وی با بیان اینکه این ‌درمانگاه کل شهرستان را پوشش می‌دهد و سالانه ۲۰۰ هزار نفر مراجعه کننده داریم، توضیح داد: ارجاع داخلی نیز بخشی از خدمات ما است و بیماران و مراجعه‌کنندگانی که احتیاج به بستری شدن در بیمارستان داشته باشند پس از ویزیت در درمانگاه به متخصصان بیمارستانها ارجاع داده می‌شوند.
وی با اشاره به مراجعه زیاد افراد به این درمانگاه خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی ساختمان درمانگاه رفسنجان که روزانه حدود ۹۰۰ نفر مراجعه کننده از اقصی نقاط مختلف داریم لذا به فکر این هستیم مرکز جدید با قابلیت های جدید احداث شود که با پیگیری ها در این زمینه در مرحله اول مجوز احداث دریافت شده و در مرحله بعد خرید زمین، تغییر کاربری، تهیه نقشه و … انجام شده؛ پیمانکار اجرای این طرح نیز مشخص شده و به زودی عملیات احداث پلی‌کلینیک بیمه تأمین اجتماعی رفسنجان آغاز خواهد شد.
وی گفت: این پلی‌کلینیک در انتهای خیابان امیر کبیر غربی با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان تأمین اجتماعی در ۴ هزار متر مربع و به مدت زمان ۱ سال و نیم احداث خواهد شد..

برچسب ها:
بهشتی پور پلی کلینیک تأمین اجتماعی درمانگاه تأمین اجتماعی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :