امام جمعه و فرماندار رفسنجان رای خود را به صندوق انداختند

  • شناسه خبر: 53543
امام جمعه و فرماندار رفسنجان رای خود را به صندوق انداختند

امام جمعه و فرماندار رفسنجان در آغازین ساعت رای گیری با حضور در مسجد جامع رای خود را به صندوق انداختند.

امام جمعه و فرماندار رفسنجان در آغازین ساعت رای گیری با حضور در مسجد جامع رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در حاشیه رای‌گیری در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مسئله حضور در انتخابات هم یک تکلیف الهی‌ست، هم استیفای حق و هم یک عمل انقلابی است و جا دارد انسان هم برای انجام تکلیف به موقع اقدام کند، همان‌طورکه نماز اول وقت ثواب بیشتری دارد رای‌ دادن هم همین معنا را دارد چراکه عمل به تکلیف و وظیفه الهی‌ست.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: امروز همه معاندان و مخالفان و بدخواهان انقلاب سعی کردند مردم را از شرکت در انتخابات نهی و منع کنند اما رهبر معظم انقلاب و همه دلسوزان نظام، مردم را توصیه کردند که در انتخابات شرکت کنند.

حضور مردم در انتخابات ابهت ملت ایران در چشم دیگر ملت‌هاست

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان ابراز داشت: مردم رفسنجان در نخستین ساعت اخذ رای در صحنه حضور دارند و همه عوامل اجرایی و …انتخابات آمادگی کامل دارند و در جای جای شهرستان برای دسترسی مردم به شعب اخذ رای تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و همه شعب کار خود را از ساعت هشت آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: به همه کسانی که در انتخابات حضور دارند اعم از نامزدها، طرفداران، کسانی که در اجرا و نظارت و… تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: مردم شهرستان رفسنجان همراه همه ملت ایران می‌دانند که با اتفاقی که سال ۵۷ با پیروزی انقلاب افتاد و  پشتیبانی که مردم از امام و رهبری دارند به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم اگر مقایسه کنیم این دوران با دوان سابق، ما در همه عرصه‌ها موفقیت‌های زیادی داشتیم که مدیون حضور مردم بودیم به‌ویژه در انتخابات مردم در همه تصمیمات حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان ابراز داشت: این حضور می‌تواند موجب ارتقای امنیت کشور و ابهت ملت ایران در چشم ملت‌های دیگر باشد و علاوه بر اینکه وظیفه دینی و ملی است یک حق مدنی برای مردم است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :