روحانیون طلایه داران و مبلغان امنیت

  • شناسه خبر: 26989
روحانیون طلایه داران و مبلغان امنیت

سرهنگ رضا خلیلی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان : روحانیون طلایه داران و مبلغان امنیت هستند و معنویت از شاخص های تقویت امنیت در جامعه است.

به گزارش ” روراستی “سرهنگ رضا خلیلی نژاد،جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان درجمع طلاب و روحانیون سراسر شهرستان رفسنجان که در محل سازمان تبلیغات تشکیل گردید ، گفت : روحانیون طلایه داران و مبلغان امنیت هستند و معنویت از شاخص های تقویت امنیت در جامعه است.

وی با اشاره به نقش روحانیون در تقویت فرهنگ دینی جامعه، بیان کرد: تقویت فرهنگ دینی در جامعه در کاهش آسیب های اجتماعی و بالارفتن میزان امنیت جامعه نقش موثری دارد.

سرهنگ خلیلی اظهار داشت: روحانیون با تلاش برای تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی در جامعه خدمات شایانی در تقویت امنیت عمومی جامعه می توانند داشته وی با تاکید به اینکه علماء و روحانیان همیشه چراغ راهنمایی در مسیر تعالی ماموران انتظامی هستند، این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: علما و روحانیون با احساس مسئولیت در ارائه آموزش های اسلامی و آگاهی دادن به مردم در زمینه پیشگیری و صیانت از آسیب های اجتماعی، اقدامات اثرگذاری از خود برجای گذاشته اند.

خلیلی افزود: روحانیت را بازوی توانمند در عرصه های آموزش همگانی و یاور همیشگی پلیس خواند و اظهار کرد: تمام تلاش پلیس برای تامین نظم و امنیت در سایه اسلام و شرع است و تحقق این مهم با همبستگی جامعه روحانیت با پلیس امری کاملا سهل خواهد بود.وی افزود: در مجموعه انتظامی سربازان وظیفه شناس جهاد گونه به صورت شبانه روز در حال برقراری امنیت در کشور می باشند تا محل دغدغه و نگرانی برای مردم و خصوصا مبلغان و مبلغات برای تبلیغ دین نباشد.

خلیلی خاطر نشان کرد: مشارکت عمومی و خصوصا اقشار اثر گذار در حوزه های مختلف، امری جدی و قطعی در جهت برقراری نظم در جامعه است که طلاب و روحانیون نقش اثر گذاری در این زمینه برعهده دارند.

این مسئول گفت: طلاب مسائل آموزشی در جهت ایجاد جامعه ای رو به رشد را بیان کنند، چرا که روحانیون معتمد مردم و مورد تایید جامعه هستند؛ لذا در مواجهه با دیگران به پرداختن مسائل آموزشی برقراری نظم و امنیت توجه ویژه داشته باشند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در بخش دیگری اظهار داشت: بسیاری از نزاع و پرخاشگری ها در جامعه از بی اطلاعی مردم صورت می گیرد؛ بنابراین ماه محرم بهترین فرصت برای آموزش مردم توسط روحانیون و مبلغان دین در جهت احترام به قوانین و مقررات و رعایت حق عمومی می باشد.

وی در پایان ابراز داشت: هجمه های دشمن در فضای مجازی و شبکه های مختلف، خانواده ها را گریبان گیر مشکلات و مصائب مخلتفی خواهد کرد، لذا توجه طلاب و مبلغان به این موارد و بیان عواقب و خسارت های جبران ناپذیر ناهنجاری ها، می توانند جامعه را به سمت شکوفایی و برقراری نظم پیش ببرند.

photo_2016-10-04_22-37-47

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،سرهنگ،خلیلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :