بصیرت مانند قطب‌نما جامعه را به سمت اهداف بلند هدایت می‌کند

  • شناسه خبر: 37466
بصیرت مانند قطب‌نما جامعه را به سمت اهداف بلند هدایت می‌کند

امام جمعه رفسنجان گفت: بصیرت مانند قطب‌نمایی است که جامعه اسلامی را به سمت اهداف بلند و تعالی هدایت می‌کند و در توفان حوادث مانع سقوط، انحراف و انحطاط می‌شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: بصیرت مانند قطب‌نمایی است که جامعه اسلامی را به سمت اهداف بلند و تعالی هدایت می‌کند و در توفان حوادث مانع سقوط، انحراف و انحطاط می‌شود.

 به گزارش”روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان افزود: معرفت کامل یکی از صفات بارز و برجسته و محبت و بصیرت دیگر ویژگی بسیجیان است.

امام جمعه رفسنجان بصیرت را مانند قطب‌نمایی دانست که جامعه اسلامی را به سمت اهداف بلند و تعالی هدایت می‌کند که در توفان حوادث مانع سقوط، انحراف و انحطاط می‌شود.

وی بیان کرد: نصرت و یاری کردن موضوع مهم تبلور اندیشه آرزوها و آرمان‌ها در صحنه عمل است که اگر هزاران اندیشه خوب در ذهن باشد اما برای عملیاتی کردن آن اقدامی نشود، کافی نیست، همچنین وفاداری و فداکاری از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است.

رمضانی‌پور اعتصام به ریسمان محکم الهی، داشتن نیت و انگیزه الهی، صبر و استقامت در راه خدا و  مجاهدت را ویژگی‌هایی دانست که در وجود بسیجیان نهفته است و ادامه داد: با استقامت می‌توان در برابر کید و فتنه دشمنان پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: ما بسیجیان جزء ولایتمداران ولی فقیه زمانمان هستیم و اگر امروز افتخار به بسیجی بودن ولی امرمان کنیم روزی جزء بسیجیان مهدی (عج) خواهیم بود و اگر مسؤولان ما و همه و همه خود را بسیجی رکاب ولایت بدانند خدمت صادقانه انجام می‌دهند.

رمضانی‌پور گفت: جهاد همه‌جانبه و فراگیر برای احیای عظمت الهی از ویژگی‌های دیگر بسیجیان است و جهاد مایه عزت امت اسلامی است و در تمام ابعاد باید روحیه جهادی داشته باشیم که این روحیه جهادی در رزمندگان مدافع حرم این پیروزی بزرگ را برای عالم اسلام رقم زد.

امام جمعه رفسنجان در ادامه پرهیز از آلودگی‌ها و انحرافات را از جمله صفات برجسته بسیجیان دانست و افزود: آلودگی‌ها عامل سقوط انسان است و باید خود را از انحرافات و آلودگی‌ها دور سازیم.

وی شهادت طلب بودن و حضور همیشگی در صحنه داشتن را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و تأکید کرد: بسیجیان باید ارتباط با خدا اهل علم و دانش و عمل بودن و داشتن روحیه جهادی و ورزشکار بودن را در خود تقویت کنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بصیرت، جامعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :