خدمت به فرزندان شاهد وظیفه همه مسؤولان است

  • شناسه خبر: 38358
خدمت به فرزندان شاهد وظیفه همه مسؤولان است

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان گفت: هر خدمتی که به بچه‌های شاهد انجام شود کوچکترین وظیفه‌ای است که انجام می‌شود و مسؤولان باید آن را مدنظر قرار دهند.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان گفت: هر خدمتی که به بچه‌های شاهد انجام شود کوچکترین وظیفه‌ای است که انجام می‌شود و مسؤولان باید آن را مدنظر قرار دهند.
به گزارش “روراستی“سیدکاظم حسینی‌پور امروز در همایش تجلیل از برترین‌های شاهد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: هر کاری برای بچه‌های شاهد انجام شود کوچکترین وظیفه‌ای است که هرکسی باید انجام دهد.
وی با ابراز گله‌مندی از عدم حضور برخی مسؤولان ارشد شهرستان در این همایش افزود: از چند روز پیش تمام مسؤولان را هم با دعوتنامه، هم تلفنی و هم پیامک دعوت کردیم و حتی خواهش کردیم دراین جلسه بچه‌های شاهد شرکت کنند چراکه بر این باوریم اگر امروز مسؤولان به مسؤولیتی رسیدند به خاطر خون شهداست.
وی ادامه داد:اکنون که این بزرگواران شرکت نکردند شاید جلسه ما کوچک بوده و در خور شأن این افراد نبوده است.
رییس آموزش و پرورش رفسنجان در ادامه تصریح کرد: خرسندیم تعداد دانش‌آموزان برتر و موفق شاهد ما هرسال رو به افزایش است و خدا را شاهد می گیریم زمانی که موفقیت دانش‌آموزان شاهد شنیده می‌شود تمام خستگی و دغدغه ما برطرف می‌شود.
حسینی‌پور خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: سعی کنید در زندگی خودمدیریتی داشته باشید و برنامه‌ریزی کنید گه اگر زندگی با هدف و برنامه باشد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.
وی ابراز داشت:خودارزیابی نکته مهم دیگری است که نسبت به آن اهتمام بورزید و با صداقت و منصفانه به خودتان نمره دهید و هدف و برنامه زندگی خود را تجزیه و تحلیل کنید چون انسان‌های موفق زندگی خود را ارزیابی می‌کنند.
رئیس آموزش و پرورش رفسنجان اظهار کرد:اگر بتوانید اندیشه و رفتار خود را با روش‌های استاندارد در جامعه تطابق دهید در رسیدن به هدف کمک بزرگی خواهد بود.
وی بیان کرد: برای رسیدن به قله سعادت و کسب فضایل و ارزش‌های انسانی باید تلاش کرد سعادت تنها قبولی در کنکور نیست بلکه همه ما سعادت‌مان رسیدن به خداست.
وی خدمت به مردم را یکی از راه‌های رسیدن به خدا و نیز عبادت را راه دیگری برای رسیدن به خدا دانست و افزود: درس‌خواندن و مفیدبودن برای جامعه راه دیگری برای رسیدن به خداست.
وی متذکر شد: اگر بچه‌های شاهد ما به جایی برسند و مسؤولیتی بر عهده بگیرند به کشور خیانت نخواهند کرد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،خدمت،فرزندان،شاهد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :