کانون بسیج هنرمندان رفسنجان از کانون های موفق استان

  • شناسه خبر: 12727
کانون بسیج هنرمندان رفسنجان از کانون های موفق استان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت: کانون بسیج هنرمندان رفسنجان از کانون های موفق استان کرمان است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت: کانون بسیج هنرمندان رفسنجان از کانون های موفق استان کرمان است

محمد رضا احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار روراستی افزود: همزمان با شکل گیری بسیج متخصصین در کشور یکی از قشرهای متخصص که قشر هنرمندان است سازمان بسیج این اقشار هم راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: در کنار پزشکان ، اصناف، حقوقدانان، مهندسان و..یک قشر تخصصی به نام بسیج هنرمندان شکل گرفته که رسالت اصلی سازمان بسیج هنرمندان جذب هنرمندان در رشته های مختلف در سطح کشور در  بسیج و اجرای فعالیت های هنری مختلف است.

احمدی افزود: سازمان بسیج هنرمندان که  از سال 85شکل گرفته به صورت دوسالانه جشنواره فرهنگی هنری فیلم ، شعر ،عکس ، تجسمی گروههای سرود تحت عنوان آواها و نواهای موسیقی برگزار می کند.

وی بیان داشت: امسال د ر سطح استان چهار جشنواره شامل شعر بسیج در قالب چهار کارگاه آموزشی ، عکس استانی بسیج ، فیلم کوتاه بسیج تحت عنوان سکانس بیداری و آواها ونواهای انقلاب اسلامی بر گزار می شود که در پایگاههای مقاومت بسیج غیر از هنرمندان اقشار مختلف دانش آموزی در حوزه ها و محلات هم  می توانند در آن شرکت کنند و فراخوان آن توزیع شده است .

وی افزود: در رفسنجان کانون بسیج هنرمندان  از کانون های اولیه است که شکل گرفته و دفتر این کانون در مجتمع افصح هجری است که از کانون های موفق استان بوده است.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان گفت: در کنار کاری که  بسیج هنرمندان رفسنجان انجام داده یکی از اقدامات ارزشمند برگزاری یادواره شهدای هنرمند شهرستان است که که هم شناسایی و هم یادواره برگزار شده واین یادواره با حضور  دکتر قنادیان رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار شد.

وی گفت: سال 93گروه تئاتر رفسنجان که کار نمایشی خوبی با عنوان گاو میش در حوزه دفاع مقدس اجرا کرد در سطح منطقه ای اول و به جشنواره کشور راه پیدا کرد و در کشوری نیز توانست سه جایزه به خود اختصاص دهد که جای تقدیر دارد.

احمدی تصریح کرد: در زمینه هنرهای تجسمی رفسنجان سال گذشته یکی از هنرمندان خواهر که تابلوی گرافیکی ارزشمندی ارائه کرده بود  در استان انتخاب و به جشنواره کشوری راه یافت.

وی عنوان کرد: در زمینه شعر همیشه رفسنجان سرآمد بوده و امیدواریم روز به روز شاهد رشد هنرمندان بسیجی در عرصه تولید هنری که ارزش های انقلاب اسلامی را به تصویر بکشد باشیم.

وی گفت: با توجه به ظرفیت های رفسنجان سعی کردیم در تمام حوزه هایی که توانمندی  وجود دارد زمینه فعالیت را فراهم کنیم ، سال گذشته در کل استان جشنواره مقاومت که اکرانش به عهده بسیج هنرمندان بود رفسنجان یکی از شهرستان های اول در استان  مطرح شد و تقدیر شد.

وی خاطر نشان کرد: ما نیز زمینه های حمایت را فراهم می کنیم تا از طرح های خوب  به طور جدی در ابعاد مختلف در بحث ارزش های انقلاب اسلامی و گفتمان ولایت که هنرمندان مطرح کنند به طور جدی حمایت کنیم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان متذکر شد: جشنواره ها بر اساس نیاز هر شهرستان  برگزار می شود اگر شهرستانی اعلام آمادگی داشته باشد استقبال خواهیم کرد.

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، بسیج ، هنرمندان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :