جاده کریم آباد علیا نیاز به رسیدگی دارد

  • شناسه خبر: 21555
جاده کریم آباد علیا نیاز به رسیدگی دارد

جاده کریم آباد علیا به دلیل فرسودگی آسفالت و وجود چندین چاله و نداشتن روشنایی و خطرات فراوان برای عابران نیاز فوری به رسیدگی دارد.

به گزارش”روراستی“روستای کریم آباد علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان رفسنجان و بعد از روستاهای فتح آباد و همت آباد و از سمت مقابل بعد از روستاهای سعادت آباد و علی آباد انقلاب واقع شده است.

سال گذشته گزارشی مبنی بر اینکه مسیر سعادت آباد به کریم آباد مسیری پر خطر و به دلیل وجود آسفالت فرسوده و پر از چاله و دست انداز است، کار شد و شاهد عملکرد خوبی از سوی مسئولان شورای سعادت آباد و علی آباد انقلاب بودیم.

مسیر سعادت آباد به علی آباد انقلاب ترمیم شد و رضایت اهالی دو روستا و همچنین دیگر رهگذران این مسیر را در پی داشت؛ اما مسیر منتهی به کریم آباد علیا از دو طرف تنها با ریختن مقداری آسفالت که بهتر بگوییم قیر خالی چند روزی به طور موقت چاله ها پر شد اما دوباره همان وضعیت تکرار شد؛ اما با گذر زمان هر روز وضعیت این مسیر بدتر از قبل می شود و همواره شاهد خطرات زیادی از جمله برخورد خودروها با یکدیگر و زمین خوردن موتورسیکلت سواران بودیم چرا که هر یک از خودرو ها و موتورسیکلت ها می خواهند از چاله هایی که بعضا در موازات هم قرار گرفتند فرار کنند که این امر منجر به برخورد با یکدیگر می شود.از طرفی نبود روشنایی در این جاده بر خطرات آن افزوده است.

با توجه به اینکه جاده های روستایی مسیری هستند که تعداد زیادی روستا را به هم متصل می کنند بهتر است به جای کارهایی مانند رنگ زدن جداول و نظیر آن به فکر جان مردم بود و به این مشکل بسیار بزرگ رسیدگی کرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جاده، روستایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :