مشاوران رسانه ای اکبر هاشمی رفسنجانی چه کسانی هستند؟ + جدول سوابق و فعالیت ها

  • شناسه خبر: 22240
مشاوران رسانه ای اکبر هاشمی رفسنجانی چه کسانی هستند؟ + جدول سوابق و فعالیت ها

هاشمی رفسنجانی در فرودین ۹۵ از تقطیع خودسرانه و تحریف سخنان خود ابراز تاسف نمود در حالی که صفحه توئیتر ایشان به تایید سایت رسمی ایشان رسیده بود و مشخص نیست که چه کسی این سخنان را در صفحه رسمی ایشان تحریف نموده است! در گذشته نیز این رفتار ها تکرار شده و پس از گاف های رسانه های متعلق به هاشمی رفسنجانی ، وی و دفتر ایشان اظهار بی اطلاعی کرده و بلافاصله شروع به تکذیب ارتباط رسانه های منسوب به هاشمی با ایشان می نمایند.

به گزارش”روراستی” در فروردین ۹۵ توئیتر منتسب به هاشمی رفسنجانی توئیتی منتشر نمود که واکنش ها و انتقادات فراوانی را در پی داشت و باعث موضع گیری صریح رهبرانقلاب در برابر این تعبیر شد. پس از این اتفاق هاشمی رفسنجانی از تقطیع خودسرانه و تحریف سخنان خود ابراز تاسف نمود در حالی که صفحه توئیتر ایشان به تایید سایت رسمی ایشان رسیده بود و مشخص نیست که چه کسی این سخنان را در صفحه رسمی ایشان تحریف نموده است!

این در حالی است که در گذشته نیز این رفتار ها تکرار شده و پس از گاف های رسانه های متعلق به هاشمی رفسنجانی ، وی و دفتر ایشان اظهار بی اطلاعی کرده و بلافاصله از طریق رسانه های خود شروع به تکذیب ارتباط رسانه های منسوب به هاشمی با ایشان می نمایند.

پایگاه ۵۹۸ برای روشن تر شدن فضا، فعالیت های سیاسی و سوابق برخی از مشاوران رسانه ای و سیاسی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی را در جدول ذیل گرد هم آورده است که در ادامه می آید.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، هاشمی، رفسنجانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :