۱۰ طرح در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد

  • شناسه خبر: 31001
۱۰ طرح در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد

به مناسبت ایام الله دهه فجر ۱۰ طرح در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 به مناسبت ایام الله دهه فجر ۱۰ طرح در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش”روراستی” صبح امروز باحضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسؤلان محلی فاز یک سردرب دانشگاه و کارگاه کارآفرینی دانشگاه پیام نور رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح آسفالت بخشی از محوطه دانشگاه به مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین فاز یک گلخانه دانشگاه نیز به بهره‌برداری رسید و در ادامه کلنگ فاز دوم گلخانه با مساحت ۳ هزار متر مربع و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

روح‌الله خلیلی رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان در حاشیه این مراسم گفت: تا پایان امسال این گلخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

استخر پرورش ماهی سردآبی به مساحت ۳۲۰ متر مربع و ظرفیت ۱۰ هزار قطعه ماهی افتتاح شد، این استخر با ۲۵ میلیون تومان از اعتبارات اقتصاد مقاومتی و ۷۵ میلیون تومان آورده شخصی احداث شده است.

در ادامه کلنگ ۱۰ هزار متر مربع آسفالت بخش دیگری از دانشگاه بااعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد، آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پردیس دو این دانشگاه نیز صورت گرفت.

پردیس دو دانشگاه پیام نور به نام حجت‌الاسلام مرحوم شیخ عباس پورمحمدی نامگذاری شده و هزینه حصارکشی آن ۲۰۰ میلیون تومان و این مجموعه ۱۲ هکتار است.

در ادامه طرح‌های دانشگاه پیام نور رفسنجان بهسازی کتابخانه دانشگاه بهره‌برداری شد، کتابخانه دانشگاه ۶۰۰ مترمربع زیربنا دارد و ۱۸ هزار جلد کتاب در آن موجود است و هزینه بهسازی آن ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه است.

همچنین با حضور مسئولان محلی و دانشگاه پیام نور رفسنجان بهسازی تالار عاشورا این دانشگاه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، طرح، افتتاح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :