خورشید کم‌فروغ تبلیغات میدانی شورای شهر در رفسنجان

  • شناسه خبر: 32946
خورشید کم‌فروغ تبلیغات میدانی شورای شهر در رفسنجان

خورشید تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا کم‌فروغ‌تر از سال‌های قبل در رفسنجان می‌تابد.

خورشید تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا کم‌فروغ‌تر از سال‌های قبل در رفسنجان می‌تابد.

به گزارش”روراستی” در فاصله کمتر از یک هفته مانده به روز رای‌گیری برای دو انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتظار می‌رفت تبلیغات از سر و کول در و دیوار کوچه‌ها و خیابان‌ها بالا برود و همچون انتخابات دوره‌های گذشته حداقل شوراها شور و هیجان بیشتری در شهر ایجاد کنند.

اما اگر چه این تبلیغات کم تا امروز موجب شده در و و دیوارهای کوچه و خیابان، تیرهای چراغ‌برق، درب مغازه‌ها، پشت خودروها و…تمیز بماند اما شاید شناختی که مردم از کاندیدای موردنظرشان باید داشته باشند تا به او رای دهند اینجا به فراموشی سپرده شده است.

حزب مؤتلفه همیشه خواستار منادی وحدت بوده است

در اوایل ثبت‌نام کاندیداها لیست حزب مؤتلفه اسلامی کناره‌گیری کرد و عنوان کرد راه را برای کاندیداهای اصلح باز گذاشته است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کسی که در میدان وارد می‌شود فداکاری می‌کند و کسی که برای مصلحت عموم کناره‌گیری می‌کند در واقع ایثار کرده است.

علی‌اکبر پورغلامعلی تصریح کرد: ما مانند همیشه خواستار منادی وحدت بودیم تا جوانان پرشور و انقلابی بتوانند اثرگذارتر باشند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی‌ که حزب مؤتلفه در تمام عرصه‌ها بوده و جریان‌ساز و سرنوشت‌ساز بوده است، این‌بار مصلحت دیدیم میدان را برای پیروزی جریان ارزشی و اصولگرا خالی کنیم و این عرصه را به این نیروها واگذار کنیم.

اما جناح‌های به‌اصطلاح چپ و راست این شهرستان که فعالیت‌هایشان زبان‌زد خاص و عام است و طرفداران‌شان از کوچک‌ترین فرصت برای تبلیغ از طیف موافق و تخریب طیف مخالف بهره‌مند می‌شوند هم لیست ارائه کردند.

در لیست خدمت و سازندگی که از سوی اصولگراها ارائه شده است، چهره‌های آشنایی به چشم می‌خورد که اعضای سابق شورای شهر هستند و امروز با برنامه بیشتر وارد میدان شدند.

بازار تبلیغات میدانی سرد است

اما در لیست اصلاح‌طلبان نیز شاهد حضور چهره‌های آشنایی هستیم که در بین آنها ردصلاحیت‌شدگان دوره قبل نمایندگی مجلس، فعالان سیاسی رسانه‌ای که چندباری عکس فرد ممنوع‌التصویر را در رسانه خود به نمایش گذاشتند و همچنین دیگر افراد آشنا و ناآشنا به چشم می‌خورد.

بازار تبلیغات میدانی سرد است و گهگاهی پیامکی از سوی یک نامزد صفحه گوشی‌ها را نوازش می‌دهد، شاید رکود و تورم و بی‌پولی در بین نامزدها هم سرایت کرده که نتوانستند عکس‌های بزرگ و بنرهای بزرگ برای خود تهیه کنند.

روز جمعه البته مصلای بزرگ امام‌خامنه‌های محلی برای تبلیغ گروه‌ها و لیست‌های مذکور بود و برخی کاندیداهای مستقل نیز خود را تحویل گرفته و بنرهایی برای خود نصب کرده بودند اما از سوابق و رزومه و برنامه‌های آنها خبری نبود انگار مردم باید به تیپ و قیافه‌های آنها رای دهند.

البته شاید کاندیداها تبلیغات را به روزهای پایانی موکول کرده‌اند و امیدشان به آن روزهاست.

اما مردم به کسانی که خود را ثابت کرده‌اند و آشنا هستند، پاکدست و بی‌ادعا هستند و در میدان عمل خود را نشان داده‌اند رای خواهند داد.

خطای برخی کاندیداها موجب رنجاندن دل مادران شهدا می‌شود

مردم کسانی را انتخاب می‌کنند که به فکر منافع شخصی خود نباشند و فقط برای خدمت پا به عرصه انتخابات گذاشتند، آنها نیروهای انقلابی را انتخاب می‌کنند نه کسانی که هر از گاهی خطاهای آنها سبب رنجاندن دل مادران شهدا می‌شود و در مورد مدافعان حرم حرف‌های بیهوده به خورد مردم می‌‌دهند و شهادت شهیدان مدافعان حرم و رزمندگان در سوریه را بیهوده می‌خوانند.

مردم ولایتمدار ما که عاشق رهبرشان هستند به ندای رهبر لبیک گفته و پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و شورای شهرشان را به دست نیروهای ارزشی و انقلابی می‌سپارند.

امیدواریم بازار تبلیغات در این شهرستان پرآوازه از سردی به گرمی گرایش پیدا کند و داغ شود تا شور انتخاباتی البته در سلامت و با حفظ حرمت همه نامزدها ایجاد شود.

انتهای پیام/بمی نژاد

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خورشید، تبلیغ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجانی

    تهمت به مجموعه فرمانداری رو بنا به کدام رویه اخلاقب منتشر میکنید؟!هر کسی هر حرفی بزند بدون سند منتشر میکنید!

    l

    جناب آقای ملانوری دست مریزاد!!! متاسفانه فرماندار رفسنجان همان رویه غلط چند ماه و شاید بهتر بگوییم چند سال اخیر را در پیش گرفته است. اینکه از ماههای قبل هشدار داده میشد که حمایتهای بی دریغ شخص فرماندار و مجموعه فرمانداری از یک شخص و همراهی لیدر یک جریان در مراسم ها و جلسات شورای اداری باعث ایجاد شبهاتی در ذهن ها مردم شده است ،امروز و با حرکت نسنجیده و خلاف بی طرفی ادعایی فرمانداری به اثبات رسید. پاره کردن بنرهای تبلیغاتی لیست خدمت و سازندگی و حجت الاسلام رییسی توسط عوامل فرمانداری در رفسنجان تیر خلاص بر ادعای بی طرفی فر مانداری است. آن شاءالله که ایشان مصلحت شهرستان را بر مصالح خطی و جناحی ترجیح دهند. والسلام