بیش از ۱۳ هزار مسافر در فرودگاه رفسنجان جابجا شدند

  • شناسه خبر: 3946
بیش از ۱۳ هزار مسافر در فرودگاه رفسنجان جابجا شدند

رییس فرودگاه رفسنجان گفت: از ۲۳ اسفند سال گذشته تاکنون ۱۳ هزار و ۴۰۰ مسافر از طریق فرودگاه رفسنجان جابجا شده اند. به گزارش روراستی به نقل از خانه خشتی حمید صالحی رئیس فرودگاه رفسنجان اظهار داشت: از این تعداد مسافر جابجا شده شش هزار و ۸۰۰ نفر مسافر ورودی و شش هزار و ۶۰۰ […]

رییس فرودگاه رفسنجان گفت: از ۲۳ اسفند سال گذشته تاکنون ۱۳ هزار و ۴۰۰ مسافر از طریق فرودگاه رفسنجان جابجا شده اند.

به گزارش روراستی به نقل از خانه خشتی حمید صالحی رئیس فرودگاه رفسنجان اظهار داشت: از این تعداد مسافر جابجا شده شش هزار و ۸۰۰ نفر مسافر ورودی و شش هزار و ۶۰۰ نفر مسافر خروجی بوده اند.

وی تعداد پروازهای رفت و برگشت از تهران به رفسنجان و بر عکس را در این مدت ۱۹۸ پرواز اعلام کرد و گفت: میزان بار ورودی و خروجی همراه مسافر نیز ۱۱۵ هزار کیلوگرم ثبت شده است.

وی افزود: برای زیباسازی و ایجاد محیطی مناسب به منظور رفاه حال مسافران نوروزی نسبت به ساماندهی فضای سبز فرودگاه اقداماتی صورت گرفته که با وجود انواع درختان گل، سرو و زیتون و نهال های فصلی جلوه ای ویژه به این منطقه افزوده است.

صالحی، بیان کرد: برای بازسازی سطوح پروازی به مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه و این اعتبار از محل اعتبارات شرکت فرودگاه های کشور تامین شده است.

وی نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور با توان موتور ۲۸۸ کیلووات با تابلوهای اتوماتیک، اجرای روشنایی سطوح پروازی، راه اندازی و ارتقای سیستم گرمایشی و سرمایشی فرودگاه و همچنین بازسازی ساختمان ایمنی و آتش نشانی فرودگاه شامل اجرای بتون کف، نقاشی ساختمان و تعویض و جایگزین درب های اتوماتیک را از دیگر اقدامات در این فرودگاه ذکر کرد.

وی از دیگر اقدامات در این فرودگاه به نصب سه دکل روشنایی به ارتفاع ۲۳ متر برای روشنایی محل پارکینگ و توقف هواپیما، عایق بندی کف موتورخانه برق اضطراری، بازسازی و توسعه مجموعه ساختمان پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی به وسعت دو هزار مترمربع اشاره کرد.

صالحی، گفت: با توجه به قابلیت سطوح پروازی و فضاهای موجود ترمینال ها و سیستم ناوبری در این مجموعه می طلبد مسوولان شهرستان از جمله نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار رفسنجان اقداماتی برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی انجام دهند.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :