نباید در این شرایط حساس حرکات دشمن شادکنی صورت گیرد

  • شناسه خبر: 41886
نباید در این شرایط حساس حرکات دشمن شادکنی صورت گیرد

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمنان از ناحیه مسائل معیشتی مردم سوءاستفاده کرده و از تجمعات و اعتراضات مردم بهره‌برداری می‌کنند نباید در این شرایط حساس حرکات دشمن شادکنی صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمنان از ناحیه مسائل معیشتی مردم سوءاستفاده کرده و از تجمعات و اعتراضات مردم بهره‌برداری می‌کنند نباید در این شرایط حساس حرکات دشمن شادکنی صورت گیرد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز نشست خبری به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور اظهار داشت: اصحاب رسانه با رعایت انصاف و جانب‌داری حق مردم کار می‌کنند حق مردم بر حق مسؤولان تقدم دارد، مسؤولان باید تشویق شوند و اگر جایی خطایی از آن‌ها سر می‌زند باید تذکر بگیرند.

وی بیان داشت: خبرنگار و خبرگزاری مستقل و آزاد هستند و حسن کار همین است و مسؤولان هم باید بپذیرند اگر یک رسانه مطلبی بیان می‌کند از روی غرض نیست بلکه جنبه اصلاحی و خیرخواهی دارد و اگر رسانه‌ای وابسته شد فایده و ارزشش را از دست می‌دهد و رسانه‌های وابسته وقایع را همراه با صداقت بیان نمی‌کنند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه مردم اگر صدایشان به جایی نرسد به رسانه‌ها روی می‌آورند، تصریح کرد: شایسته است پیام مردم را با واقعیت و امانت بیان شود کارهای خوبی هم که انجام می‌شود برجسته شود و خدمات نادیده گرفته نشود.

ضرورت مشارکت در جذب جوانان برای شرکت در نماز جمعه

رمضانی‌پور در ادامه به عظمت نماز جمعه اشاره کرد و افزود: همه نمازها امر خاص دارند و تنها نماز جمعه است که با جماعت خوانده می‌شود نماز جمعه ظرفیت‌های بالایی دارد و همه باید به جذب مؤمنان به ویژه جوانان کمک کنند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه بر کارآمدی خطبه‌های نماز جمعه تأکید کرد و تبیین مسائل روز را در خطبه‌ها مهم دانست.

وی عنوان کرد: میانگین شرکت در نماز جمعه حدود ۵ هزار نفر است و در ماه‌های رمضان و محرم جمعیت به ۸ هزار نفر می‌رسد که باید بیشتر روی ظرفیت نماز جمعه کار کنیم.

رمضانی‌پور تریبون نماز جمعه را تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: همه سلیقه‌ها مورد احترام این تریبون هستند.

وی ادامه داد: انقلاب ما در آستانه ۴۰ سالگی است روحیات بسیجی، انقلابی، حزب‌اللهی و جهادی که در فرزندان این ملت وجود دارد ارزشمند است که اگر این روحیات نبود انقلاب ما به چهل‌سالگی نمی‌رسید.

نباید در شرایط حساس کشور حرکات دشمن‌شادکن انجام داد

امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: در این روزهای اخیر رئیس‌جمهور و دیگر سران آمریکا نمی‌دانند چه بگویند حرف‌هایی از سر درماندگی می‌زنند اما مواضع اخیر رئیس‌جمهور ایران بسیار عالی بود و مورد تأیید رهبر انقلاب قرار گرفت.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: انقلاب اسلامی ما رو به گسترش است و در حال صدور به جهان و پهنه خاورمیانه را کاملا گرفته همچنین بخشی از اروپا و کشورهای آمریکایی، آسیا و آفریقا را شامل شده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی کوچکتر از آن هستند که بخواهند به ملت و نظام ما ضربه بزنند، توضیح داد: دشمنان از ناحیه مسائل معیشتی مردم سوءاستفاده کرده و از تجمعات و اعتراضات مردم بهره‌برداری می‌کنند نباید در این شرایط حساس حرکات دشمن شادکنی صورت گیرد.

رمضانی‌پور اضافه کرد: دشمن می‌خواهد بین مردم و نظام فاصله بیندازد نظام، همین مردم است و جدای از مردم نیست مسؤولان هم باید مردمی باشند چرا که حق مسؤولان به وسیله رضایت مردم مشروع می‌شود.

ضرورت تسریع در ترمیم کابینه و تیم اقتصادی دولت

وی تأکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم اصل و پایه هستند و دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند به هدف شوم خود که تفکیک‌گذاری بین مردم و نظام است، برسد، دولت باید ترمیم تیم اقتصادی و کابینه داشته باشد تا مشکلات اقتصادی به سرعت برطرف شود و کارآمدی نظام را برساند.

رمضانی‌پور بیان داشت: مصلای رفسنجان بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع است و با احتساب پارکینگ و خدمات جانبی به ۴۰ هزار متر مربع خواهد رسید کارهای زیرساختی مصلی انجام شده و یک هزار و ۵۰۰ متر از سقف زده شده است.

وی ادامه داد: حصارکشی مصلا رو به اتمام است و تا یک ماه آینده با مساعدت شهرداری بخشی که سمت رودخانه است تکمیل می‌شود و امنیت مصلا بیشتر خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه رویکرد فرهنگی و توجه به خواسته‌های مردم از دغدغه‌های ما در نماز جمعه است، افزود: ما نمی‌توانیم نسبت به خواسته‌های مردم بی‌تفاوت باشیم.

رمضانی‌پور تصریح کرد: برای اشتغال رفسنجان باید مطالبه کنیم مجتمع عظیم مس رفسنجان به این موضوع توجه کند مس متعلق به رفسنجان است و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر مجتمع مس رفسنجان نسبت به اینکه اشتغال این مجتمع از رفسنجان باشد اهتمام بورزند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مجتمع مس ملزومات خود را از تولیدات خود رفسنجان تأمین کند و صنایع پایین‌دستی را برای افزایش اشتغال در شهرستان ایجاد کند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به شکایت نهاد نماز جمعه از سایت روراستی اشاره کرد و توضیح داد: در رابطه با بحث آکا هیچ ارتباطی با نهاد نماز جمعه ندارد تنها ما بخشی از مصلی را به این شرکت اجاره دادیم که قبل از آن به یک شرکت دیگر که کار پخش مواد غذایی داشت، اجاره داده بودیم.

**با برگزاری نمایشگاه از بیرون مخالفیم

وی ادامه داد: اجاره بهای این شرکت از ماهی ۴ میلیون تومان شروع شده تا الان به حدود ۵ میلیون تومان رسیده به اندازه یک هزارم هیچ ارتباطی با مجموعه آکا نداریم اما از بحث کارهای خدماتی، رفاهی و اجتماعی حمایت می‌کنیم.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: ما با برگزاری نمایشگاه از بیرون از شهر اصلا موافق نیستیم اما با برگزاری نمایشگاه با نظر اتاق اصناف و مسؤولان شهرستان و با حضور اصناف شهرستان موافق هستم و مجموعه مصلی را در اختیارشان قرار می‌دهیم که اجاره ای حدود ۱۶، ۱۷ میلیون تومان به ما می‌دهند که صرف ساخت مصلی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دارانی که از بیرون می‌آیند به نوعی دنبال منافع خودشان هستند در آیندهم اگر مصلی ساخته شود با نظر کارشناسان این بخش به منظور خدمت به مردم رفسنجان مورد استفاده قرار می گیرد.

رمضانی پور تصریح کرد: من در رفسنجان به اندازه یک وجب هم مالکیت ندارم در منطقه کشکوئیه از پدرم مقداری زمین رسیده حتی یک ریال از وجوهات حق استفاده نداریم.

وی از ایجاد اختلافی در زمینه یک پروژه اشاره کرد که متعلق به سفیران هدایت است و این اختلاف را ناشی از سوءمدیریت دانست و افزود: کار توسط وکیل در حال انجام است نهاد نماز جمعه تنها یک ساختمان در خیابان مدرس شمالی مقابل پمپ بنزین دارد که به مدرسه اجاره داده است.

برچسب ها:
دشمن رفسنجان شرایط حساس کشور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :