با حمایت مس سرچشمه رفسنجان

سومین جشنواره ستاره‌های صحنه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 42445
سومین جشنواره ستاره‌های صحنه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سومین جشنواره ستاره‌های صحنه در بخش‌های مجریان صحنه، خوانندگی و استندآپ کمدی، ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه جاری با حمایت مس سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سومین جشنواره ستاره‌های صحنه در بخش‌های مجریان صحنه، خوانندگی و استندآپ کمدی، ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه جاری با حمایت مس سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش “روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا علیزاده ظهر امروز در نشست خبری سومین جشنواره ستاره‌های صحنه کشور در کرمان اظهار داشت: این جشنواره توسط بخش غیردولتی و با حمایت و محوریت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ستاره‌های صحنه در بخش‌های مجریان صحنه، خوانندگی و استندآپ کمدی در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریورماه جاری عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی هنری در استان ظرفیت‌های خاصی به دنبال از جمله کشف استعدادها، تبادل نظر و تعامل بین هنرمندان، امکان استفاده عامه مردم و ایجاد فضای بانشاط و شادابی به همراه دارد.

علیزاده ادامه داد: جشنواره ستاره‌های صحنه نماد و مصداق مشارکت بخش‌های دولتی و غیردولتی در برگزاری یک رویداد کشوری و بین‌المللی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: در استان کرمان موسسات فرهنگی هنری غیردولتی زیادی با ظرفیت بسیار بالا داریم، اما مشکل عمده این فعالان منابع مالی است، منابع دولتی محدود است و حمایت ما بیشتر معنوی و در بحث صدور مجوزها بوده است.

وی با گلایه از مشارکت پایین مردم و دستگاه‌ها در حمایت از رویدادهای فرهنگی گفت: باید دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از بستر برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری در زمینه گردشگری، اقتصادی و … استفاده و کرمان را معرفی کنند.

صمد قربان‌نژاد دبیر سومین جشنواره ستاره‌های صحنه کشور نیز اظهار داشت: بین‌المللی شدن این جشنواره را در سال جاری از بخش مجریان صحنه آغاز کردیم و شرکت کنندگانی از کشورهای مراکش، افغانستان، یمن، عراق، سوریه و تاجیکستان حضور دارند.

وی عنوان کرد: این جشنواره صرفا برای آماتورها نیست و در بخش مجریان شرکت کنندگان باید حداقل سه سال سابقه کار داشته باشند و فراخوان جشنواره را به همه استان‌های کشور ارسال کردیم.

قربان‌نژاد گفت: واجدان شرایط شرکت در بخش اجرا ۹۲ نفر، خوانندگی ۴۱ نفر و استندآپ کمدین ۵۸ نفر بودند که در نهایت ۴۰ نفر در اجرا، ۲۰ نفر در خوانندگی و ۲۰ نفر استندآپ کمدی به بخش رقابت راه یافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ستاره جاودانه صحنه ایران امسال در بخش اجرا به خانم زهرا استاد نارویی، در استندآپ کمدی به خانم شهره لرستانی و در موسیقی به دکتر پیروز ارجمند به عنوان ستاره جاودان عرصه موسیقی تقدیم می‌شود.

قربان‌نژاد گفت: استان‌های کرمان، گلستان، تهران، اصفهان و خوزستان به ترتیب بیشترین تعداد هنرمند راه یافته به مرحله نهایی و در هر سه بخش را دارند.

برچسب ها:
رفسنجان ستاره صحنه کرمان مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :