در المپیاد دادرس کشور

دانش‌آموزان رفسنجانی نایب قهرمان شدند+عکس

  • شناسه خبر: 42498
دانش‌آموزان رفسنجانی نایب قهرمان شدند+عکس

دانش‌آموزان رفسنجانی نایب قهرمان المپیاد دادرس کشور شدند.

دانش‌آموزان رفسنجانی نایب قهرمان المپیاد دادرس کشور شدند.

به گزارش “روراستی” دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه فرهنگ رفسنجان در المیپاد دادرس کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.

سیدکاظم حسینی‌پور مدیر آموزش و پرورش رفسنجان اظهار داشت: کاری که شما دانش‌آموزان انجام دادید اگر بدون همکاری و تعامل بود به این رتبه دست نمی‌یافتید و حس مسؤولیت و مردم‌شناسی موجب شد این پله‌های ترقی را کسب کنید.

وی بیان داشت: در پس هر موفقیت یک تیم و یک گروه است موفقیت هیچوقت شخصی نیست عواملی هستند که موجب می‌شوند موفقیتی حاصل شود خانواده‌های شما دانش‌آموزان نقش اساسی در این موفقیت شما دارند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان تصریح کرد: انسان راهی که انتخاب می‌کند باید برای آن مسیر سرمایه‌گذاری و تلاش کند و سختی‌ها را متحمل شود.

وی با اشاره به اینکه مربیان هلال‌احمر هم زمان گذاشتند و به دانش‌آموزان آموزش‌های خوبی دادند، افزود: همه مانند یک زنجیر تلاش کردند تا این موفقیت به دست آمد.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: سال قبل تیم دختران ما از پسران قوی‌تر بود اما چون از رفسنجان دو تیم بود دختران ما را حذف کردند که اگر رفته بودند مطمئنا رتبه کسب می‌کردند امسال هم همین اتفاق افتاد و تیم دختران ما را حذف کردند.

وی افزود: اگر روزی اتفاق غیرمترقبه‌ای بیفتد امید داریم دانش‌آموزانی هستند که می‌توانند کمک کنند.

ابراهیم بابایی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفنسجان نیز اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اساسی جمعیت هلال‌احمر افزایش میزان آگاهی مردم در مواجه با شرایط اضطراری است.

وی ادامه داد: برای اجرای راحت‌تر این برنامه یکی از گروه‌های هدف دانش‌آموزان هستند و راحتی ارتباط با دانش‌آموزان در گرو همکاری مدیران آموزش و پرورش است.

**راهیابی ۲۶ تیم به مرحله شهرستانی

رئیس جمعیت هلال‌احمر رفسنجان تصریح کرد: دادرس برگرفته از اول واژه‌های «دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت» است که در شهرستان رفسنجان ۲۶ تیم در سال جاری در قالب این طرح آموزش دادند و ۲۶ تیم به مرحله شهرستانی رسیدند.

وی بیان کرد: مسابقه منطقه‌ای برگزار و رفسنجان جزء اولین‌ها بود که هم دختران هم پسران به مرحله استانی راه یافتند و پسران رتبه اول استان را کسب کردند و به مسابقات کشوری اعزام شدند.

بابایی خاطرنشان کرد: برنامه تکمیلی طرح دادرس مسابقات آماده است که برگرفته از واژه‌های «المیپاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال‌احمر» است.

وی یادآور شد: رفسنجان سومین سالی است که به مسابقات کشوری رسیده که امسال و سال گذشته رتبه‌های برتر کشور در زمینه فعالیت‌های مهارتی و علمیاتی و امسال رتبه نایب قهرمانی را کسب کردیم.

بابایی بیان داشت: دادرسان ما در مسابقات امسال علاوه بر اینکه خوب درخشیدند استحقاق دریافت جام بشردوستی مسابقات که همان کاپ اخلاق است را داشتند و در حالی این جام به بوشهر اهدا شد که نوشتند با کسب اجازه از استان‌های کرمان و گلستان.

وی متذکر شد: کیفیت فرایندهای آموزشی نقش اساسی در کسب رتبه داشته و میزان دریافت مهارت تخصصی هر کدام از آیتم‌های مسابقه بالا بوده است.

برچسب ها:
دادرس دانش آموزان رفسنجان نایب قهرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :