امام جمعه رفسنجان:

غرب نمی تواند حماسه بزرگ اربعین را سانسور کند

  • شناسه خبر: 43309
غرب نمی تواند حماسه بزرگ اربعین را سانسور کند

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر چه غرب حماسه بزرگ اربعین را سانسور می کند اما حماسه تاریخی که صدها سال سابقه دارد، هر روز ماندگارتر می شود و در عصر حاضر معنا پیدا کرده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر چه غرب حماسه بزرگ اربعین را سانسور می کند اما حماسه تاریخی که صدها سال سابقه دارد، هر روز ماندگارتر می شود و در عصر حاضر معنا پیدا کرده است.

به گزارش “روراستی” حجت ااسلام عباس رمضانی پور با تاکید بر رعایت تقوا اظهار داشت: نیروی انتظامی گشت های خود را در محلات و مناطق بیشتر کنند و شهروندان هم نکات ایمنی برای منزل و سایر اماکن متعلق به خود را داشته باشند و همچنین دستگاه قضا هم با سارقی که ایجاد رعب و وحشت می کند و دهها مورد سرقت انجام داده مسامحه نکند.

وی بیان داشت: گاهی افراد وکالت یک سارق را بر عهده می گیرند در صورتی که اینگونه آدم ها نباید وکیل داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: از قضاتی که در این زمینه ضعیف عمل می کنند تقاضا می کنم این خطر ناامنی را جدی بگیرند و یک دزد را با قید وثیقه آزاد نکنند شاید این دزدان روزی سراغ خود شما بیایند.

وی با اشاره به اینکه زائران اربعین حسینی حماسه سازان اربعین هستند و امیدواریم نواب ما باشند، افزود: از نیروهای انتظامی که برای نظم بخشی به همایش اربعین تلاش می کنند، قدردانی می کنم.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: اربعین نقطه عطفی هم در واقعه عاشورا هم در عصر حاضر است و معنا پیدا کرده پیاده روی و رفتن به زیارت امام حسین(ع) صدها سال سابقه دارد و این سال ها جمعیت بیشتر شده است.

وی به برگزاری زیارت اربعین در مسجد جامع اشاره کرد و از عزاداری عمومی هیأت های مذهبی در حسینیه اوقاف در روز اربعین یاد کرد.

خطیب جمعه رفسنجان با ذکر این مطلب که غربی ها و وادادگان به غربی ها زیاد به همایش اربعین اهمیت نمی دهند و در غرب این حماسه آفرینی را سانسور می کنند، بیان کرد: رژیم سعودی و بحرین در صدد بدنامی سپاه و تروریست خواندن آن برآمده اند.

وی گفت:یک سپاه چندصد میلیونی را که نمی توان تروریست نامید شما حتی از اسم سپاه که حیات بخش و نجات بخش بشریت است، می ترسید.

رمضانی پور بر شفاف سازی مسؤولان و تأکید مقام معظم رهبری در این رابطه اشاره و اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند« ما نباید مردم را نامحرم بدانیم و چیزی از آنها نباید پنهان بماند».

وی ابراز اشت: بعضی وادادگان غربی در داخل کشور بحث شفاف سازی را به اروپایی ها و آمریکایی ها نسبت می دهند در حالی که این دولت های غربی جز دروغ به مردمشان چیزی نمی گویند و این نشان از کوته فکری این وادادگان غربی است.

رمضانی پور مسؤولیت طعمه یست بلکه امانت است برخی مدیران منشی می گذارند که به دروغ بگوید مدیر جلسه است در وقت اداری وقت برای مردم است و اگر این وقت جز کار مردم صرف شود خیانت شده است.

وی بر برخورد با مفسدان اقتصادی تأکید کرد و توضیح داد: جنگ اقتصادی با مدیریت قوی و کارآمد و همراهی مردم می تواند ناکامی دشمن را در پی داشته باشد.

 

 

برچسب ها:
اربعین حماسه رفسنجان غرب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :