رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان:

همایش اربعین خار چشم دشمنان اسلام است

  • شناسه خبر: 43321
همایش اربعین خار چشم دشمنان اسلام است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: همایش پیاده‌روی اربعین خار چشم دشمنان کینه‌توز اسلام شده و در آینده می‌تواند خط سیر و صدور انقلاب را به وجود آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: همایش پیاده‌روی اربعین خار چشم دشمنان کینه‌توز اسلام شده و در آینده می‌تواند خط سیر و صدور انقلاب را به وجود آورد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون همایش بزرگ اربعین اظهار داشت: اربعین مثل عاشورا یکی از نقاط عطف تاریخ تشیع است در حقیقت نهالی که امام حسین (ع) در عاشورا وصل کرد که حریت، عزت و آزادگی بود این نهال در اربعین به بار نشست.

وی بیان داشت: در روایات اسلامی ما هم وارد شده که نشانه‌های انسان با ایمان پنج چیز است که یکی از آن زیارت اربعین است تا مردم هم زیارت اربعین را قرائت کنند هم به کربلا بروند و از نزدیک خیل عظیم مشتاق را به وجود آورند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان تصریح کرد: همایش اربعین که در سال‌های اخیر به صورت پیاده‌روی راه‌اندازی شده خار چشم دشمنان کینه‌توز اسلام شده و در آینده می‌تواند خط سیر و صدور انقلاب را به وجود آورد.

حسینی در مورد چرایی حضور مردم در همایش پیاده‌روی اربعین با وجود مشکلات عنوان کرد: مردم به خاطر آثار و برکاتی که در این عمل می‌بینند و از طرفی احساسات و علاقه وافری که دارند می‌خواهند از این طریق آن را ابراز کنند و علمای بزرگ ما هم این کار را انجام می‌دادند و پیامبر(ص) هم توصیه کردند.

وی اضافه کرد: بر اساس روایاتی که وجود دارد و سیره علما و بزرگان ما و به نوعی ابراز احساسات به اباعبدالله‌الحسین(ع) عشق به آن حضرت در دل مؤمنان شعله‌ور است در روزگار فعلی که دشمنان دنبال نقشه تضعیف شیعه و انقلاب هستند این حرکت می‌تواند نقشه‌های دشمن را خنثی کند.

حسینی اذعان کرد: در راهیپمایی اربعین نتنها شیعه بلکه اهل سنت هم شرکت دارند و این راهپمایی عظیم می‌تواند محوری برای وحدت شیعه و سنی شود.

برچسب ها:
اربعین دشمن رفسنجان همایش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :