امام جمعه رفسنجان تأکید کرد:

ضرورت انجام هزینه بیشتر برای کاهش آلایندگی

  • شناسه خبر: 44242
ضرورت انجام هزینه بیشتر برای کاهش آلایندگی

امام جمعه رفسنجان گفت: برای کاهش آلایندگی باید هزینه بیشتری صورت گیرد چون خاک، آب و هوا عناصر مهم تغذیه بشری هستند و باید آلایندگی این عناصر را کم کرده و به صفر برسانیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: برای کاهش آلایندگی باید هزینه بیشتری صورت گیرد چون خاک، آب و هوا عناصر مهم تغذیه بشری هستند و باید آلایندگی این عناصر را کم کرده و به صفر برسانیم.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در اولین آیین بزرگداشت روز جهانی خاک همراه با آغاز فاز اول توسعه ۵۰۰ هکتاری فضای سبز منطبق با شرایط اکولوژیک منطقه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: این برنامه‌ها برای محیط‌زیست منطقه کمک خوبی است و در آینده طرح‌ها و برنامه‌های بیشتری داشته باشید که بتواند آلایندگی را به حداقل برسانید و رضایتمندی مردم را به دست آورید.

وی بیان داشت: اگر آسیبی در یک منطقه وجود داشته باشد متوجه همه افراد است کارخانه اسید اگر راه بیفتد می‌تواند به کاهش شدید آلایندگی کمک کند اکنون هم باید در کنار هم کارها را ببینیم هیچ کس نمی‌خواهد به دیگری ضرر برساند و در اسلام هم به این مهم تأکید شده است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: همه معتقد هستیم نباید زیانی به کسی وارد شود این حرکت کار ارزشمندی است لازم است مردم هم از این اقدامات مطلع شوند و کارشناسان نکات را منتشر کنند تا نسبت به آرامش  فضای محیط اطراف مجموعه اثرگذار باشد و البته به صورت حقیقی و واقعی کار شود.

رمضانی پور ادامه داد:اگرچه باید برای حفظ محیط‌زیست تلاش کنیم بنابراین کارشناسان هم راهکارهایی ارائه دهند که مجتمع عظیم مس بتواند برنامه‌ها و طرح‌هایی اجرا کند که در وهله اول رضایت مردم را جلب کند تا آسیبی متوجه مردم نشود از طرفی به زیبایی منطقه هم کمک شود.

وی تأکید کرد: ضرورت هم دارد که در این زمینه بیشتر هزینه شود چون خاک، آب و هوا عناصر مهم تغذیه بشری هستند و باید آلایندگی این عناصر را کم کرده و به صفر برسانیم.

برچسب ها:
آلایندگی رفسنجان مس سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :