امام جمعه رفسنجان:

هیچ خدمتی به طبقه ضعیف جامعه نمی شود

  • شناسه خبر: 44885
هیچ خدمتی به طبقه ضعیف جامعه نمی شود

امام جمعه رفسنجان گفت: هیچ خدمتی به طبقه ضعیف جامعه نشده است اکنون زمان تزریق آرامش به مردم است.

امام جمعه رفسنجان گفت: هیچ خدمتی به طبقه ضعیف جامعه نشده است اکنون زمان تزریق آرامش به مردم است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در جلسه  شورای اداری شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار داشت: آن‌چه به ما امید می‌دهد این است که توانسته‌ایم نظام و انقلاب را یاری کنیم و به عمر چهل سالگی برسانیم و مسلما نقش مردم و مکتب و رهبری و ولایت این امت موجب تداوم این انقلاب و نظام شده است و برای حفظ و حراست از این نظام و سپردن آن به دست امام زمان(عج) باید این راه را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه نعمات و برکات و دستاوردهای نظام زیاد است و راه هم مشخص است، افزود: از همان اوایل نظام ما خدمات زیادی انجام شد اما باید پیش‌بینی‌های لازم از ابتدا توسط دولت‌ها و مجلس انجام می‌شد که در جنگ اقتصادی دچار مشکل نشویم و به ویژه اقتصاد مقاومتی که باید در کشور نهادینه می‌شد نتوانستیم آن را در کشور پیاده کنیم مردم به سختی‌هایی رسیدند کار به خودتان نداشته باشید که حقوق می‌گیرید اما آن طبقه ضعیف، فقیر و متوسط که هیچ درآمدی ندارند این روزها باید چه کار کنند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم این شهرستان درآمدشان از راه کشاورزی است و امسال سرمایه کشاورزان صفر شده است.

وی ادامه داد: بانک‌ها خوب عمل نکردند به هر حال خدمتی به طبقه ضعیف جامعه نشده خصوصا دهیاران و شوراها بیشتر این دردها را می‌فهمند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: حتی کسانی که حقوق مکفی می‌گیرند هم توان خرید مایحتاج زندگی‌شان را ندارند اما کسی که حقوقی ندارد حتی نمی‌تواند بوی گوشت را استشمام کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین پدافند غیرعامل در این برهه زمانی اقتصاد مقاومتی بود، توضیح داد: اگر الان هم شروع شود برای پنج سال دیگر جواب می‌دهد الان باید یک داروی مسکن برای مردم باشید که به یک آرامشی برسند نیاییم کاری کنیم مردم متوقع رهبری شوند بعضی مردم فکر می‌کنند رهبری باید ورود کنند.

وی ادامه داد: تغییرات در سیستم و ساختار نه به مصلحت کشور است و رهبری هرگز این کار را نمی‌کنند کشورساختار، قوا و قانون اساسی دارد که اگر به این‌ها عمل می‌شد مشکلات نبود.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: مشکل ما پالرمو و دیگر لوایح نیست برجام که دردی دوا نکرد دولت و مجلس نباید وقت‌شان را صرف چنین چیزهایی کنند الان باید دغدغه معیشت مردم داشته باشند لایحه بودجه  در کمیسیون تلفیق است این لوایح بودجه جاری کشور است به درد معیشت مردم نمی‌خورد.

وی ابراز داشت: راه حل و فکری برداشته شود اگر می‌شود به صورت جزیره‌ای عمل شود تا مشکلات برطرف شود سیستم بانکی رعایت کنند برفرض بدهکاران را به زندان انداختید پولی برای شما نمی‌شود بعضی بانک‌ها ۳۵ درصد سود از مردم می‌گیرند و از این مبلغ هم سود می‌گیرند این‌ها فردای ق

وی همچنین متذکر شد: مدیر باید وقت مضاعف و مازاد بگذارد تا کارها انجام شود.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :