معاون اجرایی مسجد جمکران خبر داد:

رفسنجان دارای بیشترین خادم افتخاری مهدوی در کشور است

  • شناسه خبر: 45738
رفسنجان دارای بیشترین خادم افتخاری مهدوی در کشور است

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: رفسنجان به لحاظ بعد مسافت دارای بیشترین خام افتخاری مسجد جمکران در کشور است.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: رفسنجان به لحاظ بعد مسافت دارای بیشترین خام افتخاری مسجد جمکران در کشور است.

به گزارش “روراستی” احمد حاجی‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در این شهرستان با بیان اینکه منتظران هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوند، اظهار کرد: اربعین، ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی است و سال به سال با قدرت و قوت بیشتر برگزار می‌شود.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در بحث انتظار مهدوی باید بیشتر کار و بستر را بیشتر فراهم کنیم، عنوان کرد: مسجد جمکران یک مسجد کوچک بود که به برکت جمهوری اسلامی الان ۲۰ میلیون زائر در سال را پذیرایی می‌کند.

وی تصریح کرد: ما می خواهیم مروج فرهنگ مهدوی در سراسر کشور باشیم و رفسنجان با پشتوانه مردمی که دارد و بیشترین خادم افتخاری کشور به لحاظ بعد مسافت را دارد به عنوان الگو و نمونه دفتر نمایندگی مسجد جمکران را افتتاح کردیم.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: اولویت اول، دوم و سوم ما کار فرهنگی است باید روی دانش‌آموزان و جوانان وقت بگذاریم تا با فرهنگ مهدوی آشنا شوند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه دفتر ترویج فرهنگ مهدویت را در سراسر کشور راه‌اندازی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید جوانان را دریابیم که دشمن با تمام وجود برای جداکردن آنها از دین و دیانت وقت گذاشته است.

برچسب ها:
خادم رفسنجان مسجد جمکران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :