مدیر روابط عمومی مس سرچشمه خبر داد:

حضور چشمگیر دانش آموزان در مسابقه قرآن مس

  • شناسه خبر: 45968
حضور چشمگیر دانش آموزان در مسابقه قرآن مس

مدیر روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان گفت: در چهارمین دوره مسابقات قرآن حضور دانش آموزان چشمگیر بود.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان گفت: در چهارمین دوره مسابقات قرآن حضور دانش آموزان چشمگیر بود.

به گزارش “روراستی” سیدعلی میرافضلی در توضیح مسابقات بزرگ قرآن مس اظهار داشت: مردم از این مسابقات استقبال خوبی داشتند و یشترین شرکت کنندگان خانم ها بودند و در مجموع از همه طیف خانم و آقا، قشر روحانی، دانش آموز، خانم خانه دار و…شرکت کردند.

وی بیان داشت: در این دوره تعداد دانش آموزان شرکت کننده چشمگیر بود. نقطه تمایز این دوره این بود که نسبت به جمعیت شرکت کننده تعداد کسانی که به سئوالات پاسخ صحیح دادند، ۸۰ درصد بود.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ادامه داد:  در برگزاری این برنامه ها استمرار هست که معنا پیدا می کند و در آغاز سال آینده با کیفیت برتری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه چندین دستگاه از جمله تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ولیعصر(عج) و دانشگاه آزاد انار همکاری کردند، تصریح کرد: رادیو رفسنجان و اهالی رسانه در اطلاع رسانی و پوشش این رویداد پررنگ عمل کرده و انعکاس دادند.

میرافضلی خاطرنشان کرد: هدف اصلی این برنامه ها این است که حفظ قرآن گسترش پیدا کند و عمل به قرآن و سرمشق زندگی باشد تداوم این برنامه این اتفاق را رقم خواهد زد.

وی در ادامه از جوایز ارزنده ای یاد کرد که برای شرکت کننده ها در نظر گرفته شده و عنوان کرد: ۱۰۰ جایز به نفراتی که بالای ۸۰ درصد به سئوالات پاسخ صحیح دادند به صورت قرعه کشی اهدا می شود  و افرادی که ۱۰۰ درصد پاسخ صحیح دادند در تمام قرعه کشی شرکت داده می شوند.

میرافضلی یادآور شد: در راستای مسئولیت های اجتماعی مجتمع مس در حوزه قرآن و گسترش فرهنگ قرآن و عترت حمایت می کنیم و دعوت از اساتید بزرگ قران، قاریان و حافظان قرآن در برنامه های ما قرار دارد.

برچسب ها:
دانش آموزان رفسنجان قرآن مسابقه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :