امام جمعه رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی یک سرمایه عظیم جهانی است و همه مسئول حفظ این سرمایه هستیم.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: اعتکاف فرصتی ارزشمند است اما متأسفانه در کشور و در رفسنجان استقبال خیلی خوبی صورت نگرفته است.

وی بیان داشت: تعطیلات زیادی، خسارت‌هایی به بنیان اقتصادی کشور می‌زند به بهانه پایان سال کارها و حتی تهسیلات سرمایه‌گذاری تعطیل می‌شود در حالی که بانک‌ها می‌توانند تا آخرین روز کاری سال تسهیلات به ویژه به سرمایه‌گذاران اعطا کنند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: استان کرمان از استان‌هایی است که پروسه سرمایه‌گذاری در آن طولانی است و دادن مجوزها تا دو سال هم طول می‌کشد که طبیعی است در شهرستان اشتغال نداشته باشیم.

وی با اشاره به توجه به نیازمندان جامعه و امیدبخشی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک سرمایه عظیم جهانی است و هر مدیر، کارمند و مسئولی در هر جا از بدنه نظام موظف به حفظ آن است و اگر نمی‌تواند باید جدا شود.

۹۰  خانه به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود

فرماندار رفسنجان با تشریحی از مسائل کشور در سال ۹۷ اظهار کرد: سال ۹۷ سال سختی بود اما سال ۹۸ گرفتاری‌های امسال را نخواهیم داشت.

علیار اسکندری‌نسب به برخی از اقداماتی که در سال جاری در این شهرستان انجام شده اشاره و بیان داشت: از ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی، ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات  روستایی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: مردم رفسنجان ۴۸۰ میلیارد تومان به بانک‌ها بدهی دارند که موضوع امهال وام‌های کشاورزی مطرح و در حال پیگیری و اجراست.