جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

در غبار فتنه باید بتوانیم حق را از غیر حق تشخیص دهیم

  • شناسه خبر: 46290
در غبار فتنه باید بتوانیم حق را از غیر حق تشخیص دهیم

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در غبار فتنه ها باید بتوانیم حق را از غیر حق تشخیص دهیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در غبار فتنه ها باید بتوانیم حق را از غیر حق تشخیص دهیم.
به گزارش “روراستی” سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پنج شنبه شب در اولین یادواره شهید سلطانی روستای مهدی آباد واحد در حسینیه این روستا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند جوانان پای کار باشند و از تجربیات بزرگترها استفاده کنند.
وی بیان داشت: ما همه از روزی که آمریکا به سپاهیان توهین کرد همه اعلام کردیم سپاهی هستیم و شاید فرقمان در لباسمان باشد همه در لوای یک رهبر هستیم.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدارشان با رهبر انقلاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «ما هیچ بحرانی نداریم یک سری مشکلات هست که شما جوانان باید دست به دست هم دهید و حل کنید» و ما ایرانی ها ثابت کردیم که می توانیم.
وی ادامه داد: الان کشور ما نیاز به وحدت بیشتر دارد بوق و کرناهای دشمن همه اش بلوف نظامی است ما ایرانی ها می توانیم کارها را خودمان به انجام برسانیم.
واحدی بیان کرد: عزیزان ما در نیروی هوایی زمان طاغوت نزدیک هواپیما نمی توانستند بروند حتی یک پیچ نمی توانستند باز و بسته کنند اما الان هواپیمای کوثر ساخت دست بچه های خودمان است ما در همه علوم پیشرفت کردیم.
وی گفت: امروز وحدت و پرهیز از اختلافات و پشت ولایت بودن اهمیت دارد.
وی با اشاره به سیل در مناطقی از کشور ابراز داشت: سیل اگرچه ویرانی داشت اما مردم ثابت کردند که پشت هم هستند و اینکه ایرانی روی پای خود ایستاده را به جهان نشان دادند.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز به اروپایی ها هم امید نیست و باید روی پای خودمان باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دشمن توان جنگ نظامی با ما ندارد جوانان باید توجه کنند این فضای مجازی بنیاد خانواده را از بین می برد میلیاردها تومان گوگل هزینه می کند تا ما رایگان استفاده کنیم در حقیقت اطلاعات ما را برداشت می کنند.
خانواه ها مراقب باشند علم و پیشرفت خوب است باید بدی تکنولوژی را کنترل کنیم.
واحدی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا ویژگی مهمی علاوه بر فداکاری و از خودگذشتگی، به نام زمان شناسی داشتند چون به موقع به امام راحل لبیک گفتند یکی از این افراد زمان شناس، شهید احمد سلطانی بود.

گاهی دشمن با لباس دین به کارزار می آید
وی خاطرنشان کرد: این جلسات فرصت مناسب برای تبیین شرایط و اقدام به موقع است جنگ همیشه جنگ سخت نیست جریان شناسی دشمنی دشمن نشان می دهد دشمن از جنگ پرهیز می کند امروز جنگ نرم و جنگ اقتصادی دو جبهه دشمن هستند فتنه هم عرصه دیگری ازجنگ است اما فتنه فتنه گران به لطف انقلاب که بیمه امام زمان است، نابود شد.
واحدی تأکید کرد: باید دانش رسانه ای خود را بالا ببریم وارد هر سایت نشویم از حریم خانواده صیانت کنیم این یعنی لبیک عملی به ولی امر خود.
وی بیان داشت: در جنگ اقتصادی با حمایت از تولید ملی می توانیم در مقابل دشمن بایستیم و در غبار فتنه ها باید حق را از غیرحق تشخیص دهیم گاهی دشمن با لباس دین به کارزار می آید اینگونه که باشیم خون شهدا را پاس داشتیم و این مهم را باید در عمل ثابت کنیم.

انتهای پیام/بمی نژاد

 

برچسب ها:
تشخیص رفسنجان فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :