امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه صنایع پایین دستی مس در رفسنجان ایجاد شود، گفت: خیلی مدیران آمدند در این زمینه قول دادند و عمل نکردند اما از مدیر جدید شرکت ملی صنایع مس ایران انتظار داریم نسبت به این مهم اهتمام بورزد.

به گزارش “روراستی”  حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور عصر امروز در آیین بزرگداشت روز مجلس اظهار داشت: همه ما می‌دانیم مجلس در رأس امور است و کارآیی و کارآمدی بسیار بالایی دارد و لازم است برای رفع دغدغه‌های ملت اهتمام داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان به بحث شهرستان رفسنجان اشاره کرد و ادامه داد: همه باید تلاش کنیم و پاسخگوی مردم باشیم و برای برطرف کردن موانع به ویژه در راستای رونق تولید قدم‌های موثر برداریم.

وی عنوان کرد: امسال به نام سال رونق تولید نامگذاری شده و باید ببینیم برای رونق‌بخشی به تولیدات شهرستان زمینه‌سازی‌هایی شده و انتظارات تولیدکنندگان را باید بشنویم و برای آن چاره‌اندیشی شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: با توجه به اینکه سال‌های سال در رفسنجان کشاورزی و کشت پسته بوده در بخش صنعت خیلی عقب هستیم، آن چه کارها را باید برای رونق صنعت روان کند، دولت و وزرا هستند.

رمضانی‌پور بیان کرد: کمیسیون رفع موانع استان باید فعال باشد و نسبت به رفع موانع اقدام کند اما امروز شاهدیم که همه موانع قبل از سال گذشته هنوز وجود دارد.

وی با بیان اینکه صنایع پایین دستی مس در رفسنجان ایجاد شود، متذکر شد: خیلی مدیران آمدند در این زمینه قول دادند و عمل نکردند اما از مدیر جدید انتظار داریم نسبت به این مهم اهتمام بورزد.