رئیس دانشگاه آزاد رفسنجان خطاب به روراستی:

شما مسئول حضور و غیاب من نیستید!

  • شناسه خبر: 49918
شما مسئول حضور و غیاب من نیستید!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در پاسخ به این سؤال که چرا به عنوان ریاست دانشگاه تمام وقت در خدمت دانشگاه نیستید؟ گفت: شما مسئول حضور و غیاب من نیستید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در پاسخ به این سؤال که چرا به عنوان ریاست دانشگاه تمام وقت در خدمت دانشگاه نیستید؟ گفت: شما مسئول حضور و غیاب من نیستید.

به گزارش “روراستی” نشست خبری ریاست و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برای اولین بار در دوره جدید ریاست یعنی حجت الاسلام علیمرادی برگزار شد.

در این نشست روراستی مانند همیشه سؤالاتی متفاوت از همه مطرح کرد که در حقیقت انعکاس مطالبات افکار عمومی بود.

یکی از این سؤالات، مربوط به عدم حضور دائمی حجت الاسلام علیمرادی به عنوان رئیس در دانشگاه بود که علیمرادی پاسخ داد: اینکه حضور ندارم «ادعاست» و اظهار کرد: مواردی که حضور نداشتم مربوط به شرکت در جلسات خبرگان است.

وی در ادامه گفت: ادعا ندارم تمام وقت حضور دارم که البته این نوع پاسخ دادن در صحبت اول وی تناقضی چشمگیر ایجاد کرد.

علیمرادی سپس به صراحت گفت« شما مسئول حضور و غیاب من نیستید» و طی توضیحاتی افزود: به اقتضای شأن مسئولیت دانشگاه و خبرگان در دانشگاه بوده و هستم و سپس طی استفاده از اعداد گفت امکان دارد در دانشگاه چهار روز بودم، سه روز، دو روز و …

این نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری از اینکه مسئولیت در دانشگاه را برای افزایش اعتبار اجتماعی و مال و منال نپذیرفته سخن به میان آورد و دلیل پذیرفتن این مسئولیت را نگاه کلانی که به تعلیم در کشور داشته و خیال می کند در این راستا موفق عمل کرده را عنوان کرد و اینکه این توان را در خود دیده عامل دیگر پذیرش این مسئولیت بوده است را نیز ذکر کرد و در ادامه اذعان کرد: اصرار و سماجت دارم کسی که فراغت بال بیشتری داشته باشد به جای من بیاید.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص صرف بیش از پنج میلیارد تومان از بودجه دانشگاه آزاد رفسنجان برای خرید ملکی که متعلق به دانشگاه کرمان بوده و کارآیی چندانی هم ندارد و در یک جای پرت است و به نام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد سند خورده، بیان کرد: کلیه املاک دانشگاه یک سند و به نام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد دارند اما ملک جزء اعتبارات ما محسوب می شود و هر زمان نیاز داشته باشیم می توانیم از این اعتبار استفاده کنیم.

پرسش دیگر خبرنگار ما در خصوص چرایی بردن رشته حقوق که جزء رشته های اولیه دانشگاه رفسنجان بوده به دانشگاه کرمان بود که علیمرادی گفت: رشته حقوق به هر واحد دانشگاهی که امکان حضور دانشجو باشد می دهند، تلاش کردیم رشته حقوق در کرمان دایر نشود اما در حیطه اختیارات ما نبود.

اما یکی از خبرنگاران هم سؤالی در خصوص اینکه آیا قرار است امام جمعه رفسنجان شوید پرسید که حجت الاسلام علیمرادی ابراز بی اطلاعی کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
دانشگاه آزاد رفسنجان ریاست دانشگاه آزاد رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نادر

    وقتی از بزرگان جامعه اینگونه سخن می شنویم تکلیف دیگران مشخص است . واقعا" وقتی یک شخص بعنوان رئیس دانشگاه نتواند از منافع واحدش دفاع کند و بدون مسئولیت پذیری خرید ملک در کرمان و انتقال قدیمی ترین و تخصصی ترین رشته دانشگاهش را در حیطه اختیارش نداند , و برایش بی اهمیت باشد ، از من شهروند عادی چه کاری بر می آید؟ # مسئول غیربومی

    حسن

    تنها خبرنگارست که میتواند واقعیتها را ابراز نمایدوجامعه ای موفقست که واقعیتها را بپذیرد