نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: در نگاه کلی کشور کسی که حرفش حجت است رهبر معظم انقلاب است و پایین‌تر از ایشان حرف هیچ کس حجت شرعی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امروز در جلسه شورای  اجتماعی فرهنگی این شهرستان  اظهار داشت: رمز موفقیت ما در این وضعیت بسیار حساس کشور معرفت، خدمت و وحدت است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: فرد باید مسئولیت خود را بشناسد و اهداف خود را بداند نقشه کاملا حساب شده در آغاز و پایان دوران خدمت خود داشته باشد و بداند چه فعالیت‌هایی باید انجام دهد که کدام شدنی و کدام نشدنی است.

وی تصریح کرد: خدمت از بزرگترین عبادت‌هاست در روایات خداوند مردم را عیال خود خوانده و کسی که برای عیال‌الله کار کند خداوند تعهد داده که جبران کند.

علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: خدمت‌رسانی باید کامل باشد و خدمتگزاران فرصت خدمت‌گذاری را مغتنم بشمارند و خدمت به مردم را جدی بگیرند چرا که خدمت به مردم در آموزه‌های دینی تأکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت، همراهی و همدلی از رموز موفقیت است جامعه اسلامی باید جامعه‌ای متحد همراه و همدل باشد، اتحاد حول محور ولایت است کلام ولی فقیه برای ما حجت است در نگاه کلی کشور کسی که حرفش حجت است رهبر معظم انقلاب است و پایین‌تر از ایشان حرف هیچ کس حجت شرعی ایجاد نمی‌کند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: کشور ما از پیچ‌های خطرناکی عبور کرده که یکی از این پیچ‌ها جنگ تحمیلی بود که در سایه زعامت امام راحل و وحدت و همدلی مردم پیروز شدیم.

وی بیان کرد: در کشور ما ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما نباید فرعی‌ها جای اصل را بگیرد چراکه وحدت همراه با معرفت و خدمت از اصول کشور برای رسیدن به موفقیت هستند.

انتهای پیام/