امام جمعه رفسنجان:

کاندیداها از اسراف پرهیز کنند/مردم مشکل معیشتی دارند

  • شناسه خبر: 52108
کاندیداها از اسراف پرهیز کنند/مردم مشکل معیشتی دارند

امام جمعه رفسنجان گفت: الان که مسئله گرانی بنزین پیش آمده معیشت مردم دچار مشکل شده و این مشکل در جامعه وجود دارد، اگر کسی بخواهد در مجلس قدم بگذارد اسراف و تبذیر را باید کنار بگذارد.

امام جمعه رفسنجان گفت: الان که مسئله گرانی بنزین پیش آمده معیشت مردم دچار مشکل شده و این مشکل در جامعه وجود دارد، اگر کسی بخواهد در مجلس قدم بگذارد اسراف و تبذیر را باید کنار بگذارد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: نمایندگان مجلس از تخریب، توهین و وعده‌های نادرستی که حتی انجام آن در دست نماینده مجلس نیست، پرهیز کنند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: کاندیداها به مردم برنامه ارائه کنند تا مردم با آگاهی به برنامه‌ها رای دهند امروز یکی از معضلات در کشور و به‌ویژه در رفسنجان اشتغال، کشاورزی و آب است که باید بیان کنند برای آن چه برنامه‌هایی دارند.

وی تصریح کرد: پرهیز از تهدید و تطمیع در انتخابات نکته مهمی است که باید به آن توجه شود، تلاش در جهت امیدوارکردن مردم از ضروریات است، بیان واقعیت‌ها مهم است اما نباید ناامیدی ایجاد کرد چراکه مهم‌ترین خدمت را کسی انجام می‌دهد که جامعه را امیدوار کند.

عسکری ابراز داشت: الان که مسئله گرانی بنزین پیش آمده معیشت مردم دچار مشکل شده و این مشکل در جامعه وجود دارد، اگر کسی بخواهد در مجلس قدم بگذارد اسراف و تبذیر را باید کنار بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به وجود قرص‌هایی که اخیرا داخل کیک‌ها دیده شده، توضیح داد: این کیک‌ها از بسته‌هایی که از کارخانه‌ها گرفتند نبوده و ممکن است دست به دست شده لذا مردم از جاهای مطمئن خرید کنند و محتاطانه با این موضوع برخورد کنند ممکن است بعضی برای ایجاد جو ناآرامی در جامعه اقدام به چنین کاری کرده باشند.

عسکری به سند مصلی  و شبهاتی که در مورد آن وجود داشت اشاره کرد و گفت: طبق پیگیری  انجام‌شده سند مصلی تک‌برگی مالکیت به‌نام شورای سیایت‌گذاری ائمه جمعه کشور صادر شده و اصل سند در تهران محل نگهداری اسناد است و تیرماه امسال سند ملکی آن صادر شده است و مردم مطئن باشند در مکان غصبی نماز نمی‌گزارند.

وی اظهار کرد: رفسنجان شهری با ظرفیت بسیار بالا و سرمایه انسانی تحصیل‌کرده در زمینه‌های مختلف و دارای مردمی بصیر و با درک بالا دارد اما انگار گردباد تفرقه و اختلاف این کتاب پرارزش را ورق‌ورق کرده که باید آن را جمع کرد و شیرازه محکمی به این کتاب زد تا همه با هم در جهت اعتلای شهر با وحدت و همدلی قدم‌های بهتری برداریم و ما از خودمان شروع می‌کنیم.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: نماز جمعه محل تجمع همه نیروهای ارزشی انقلابی و معتقد به اسلام و انقلاب و امام و قانون اساسی است که همه باید این مکان را پایگاه وحدت، اتحاد و همدلی بدانند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات رفسنجان کاندیدا مجلس نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :