رزمایش مواسات مجتمع مس سرچشمه برای یاری نیازمندان

  • شناسه خبر: 54140
رزمایش مواسات مجتمع مس سرچشمه برای یاری نیازمندان

با شیوع ویروس کرونا در کشور بحث نخست مسئولان عالی رتبه نظام و مردم مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس در جامعه است به همین سبب اقدامات مختلفی به صورت شبانه‌روزی برای نابودی ویروس کرونا و مقابله با آن انجام می‌شود.

با شیوع ویروس کرونا در کشور بحث نخست مسئولان عالی رتبه نظام و مردم مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس در جامعه است به همین سبب اقدامات مختلفی به صورت شبانه‌روزی برای نابودی ویروس کرونا و مقابله با آن انجام می‌شود.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، در این شرایط سخت و بحرانی کشور، مقام معظم رهبری فراخوانی برای کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت با عنوان «رزمایش مواسات» داشتند به همین سبب رزمایش مواسات و همدلی با هدف کمک به محرومان و نیازمندان در کشور انجام می‌شود به همین سبب مجتمع مس سرچشمه همانند سایر ارگانها برای لبیک به امر رهبر معظم انقلاب وارد میدان شد.

در رزمایش مواسات افرادی که به سبب شیوع ویروس کرونا در تنگنا و سختی هستند شناسایی و با همکاری دستگاه‌ها و خیران به آنها کمک می‌شود به همین سبب بار دیگر با همکاری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان برای حمایت از نیازمندان شکوهی دیگر رقم می‌خورد.

در این رابطه، عصر چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه امام جمعه رفسنجان، فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان، مدیر مجتمع مس سرچشمه به همراهی جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان و مدیران مجتمع مس سرچشمه از مراحل بسته بندی اقلام مواد غذایی ویژه نیازمندان بازدید کردند.

جزئیاتی از توزیع ۲۰۰۰ بسته غذایی

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در این رابطه گفت: مقام معظم رهبری در فضای سخت کشور با سخنرانی هوشمندانه حرکت موج‌آفرینی برای ایجاد همدلی و وفاق با پیشنهاد برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه داشتند که این اقدام برای کشور در راستای بالابردن روحیه جمعی اقدام بسیار موثری است.

محمدرضا رجب پور افزود: در این راستا مجتمع مس سرچشمه با همراهی هلدینگ صنایع مس افق و شرکت همگامان مس، اقدام به تهیه اقلام مواد غذایی برای نیازمندان و کسانی که کسب و کار خود را بواسطه شیوع این ویروس از دست دادند، نمود.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه در شهرستان رفسنجان یکسری از مشاغل با توجه به تعطیلی فضای کسب و کار آسیب دیده اند، ستاد بحران مجتمع مس سرچشمه به همراه ستاد بحران شهرستان رفسنجان تصمیم گرفت که ۲۰۰۰ بسته معیشتی برای این عزیزان در نظر بگیرد.

رجب پور ادامه داد: این بسته معیشتی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۵ کیلوگرم قند، یک بسته چای، یک کیلوگرم رب گوجه فرنگی، سه بسته حبوبات، سه بسته ماکارونی، دو عدد مرغ و دو عدد پنیر است.

وی عنوان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده با بخشدار مرکزی رفسنجان و دهیاران روستاهای اطراف سرچشمه، این اقلام با هماهنگی آنها، با کمال احترام با حضور تیم جهادی موکب مس سرچشمه از فردا بین افراد نیازمند توزیع می شود.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه همچنین خاطرنشان کرد: در کنار این بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده، مایع ضدعفونی کننده دست و ماسک نیز طی دیروز و امروز در روستاهای اطراف شهر سرچشمه توزیع شده و تا هفته آینده این روال ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :