امام جمعه رفسنجان:

دستاوردهای جبهه مقاومت در جهان اسلام گسترده است

  • شناسه خبر: 54563
دستاوردهای جبهه مقاومت در جهان اسلام گسترده است

امام جمعه سابق رفسنجان گفت: جبهه مقاومت که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط امام گشوده شد دستاوردهای بسیار زیادی داشته و منحصر به ملت ایران هم نیست.

امام جمعه سابق رفسنجان گفت: جبهه مقاومت که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط امام گشوده شد دستاوردهای بسیار زیادی داشته و منحصر به ملت ایران هم نیست.
به گزارش روراستی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد شهرک شهید زینلی رفسنجان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شوال اظهار کرد: جبهه مقاومت که در جهان اسلام و از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی توسط امام راحل گشوده شد دستاوردهای بسیار زیادی داشته و منحصر به ملت ایران هم نیست بلکه ملت های آزادی خواه دیگر هم از این معنا استفاده کردند و بالاترین پیروزی ها و دستاوردها را به دست آوردند.
امام جمعه سابق رفسنجان مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را از دستاورد مهم جبهه مقاومت عنوان و تصریح کرد: هر کشوری اگر در برابر ظلم مقابله و ایستادگی کند در محور مقاومت قرار دارد امروز گستردگی جبهه مقاومت در جهان اسلام در یمن، لبنان ، عراق، سوریه و غزه ایجاد شده است و این کشورهای اسلامی با ستمگران به ویژه رژیم صهیونیسم مقابله می کنند که این مقابله، ایستادگی و حرکت آن ها حول محور مقاومت است.
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز مقتدرتر از همیشه است گفت: آمریکا در کشورهای اسلامی عراق، سوریه، فلسطین و … شکست خورده است و این همان اقتداری است که جبهه مقاومت به دست آورده است.
حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: یک روزی ما با مقاومت خرمشهر را در سال ۶۱ آزاد کردیم و خرمشهرهای دیگری هم هست که باید با مقاومت آزاد شوند نومنه آن هم قدس شریف است قبله اول مسلمانان که با مقاومت جهان اسلام آزا خواهد شد.
وی همچنین به موضوع کرونا هم اشاره کرد و از مردم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز عید فطر شرکت کردند تشکر کرد و افزود: برای ریشه کن شدن این ویروس تا زمانی که واکسن و یا داروی آن کشف می شود رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.

برچسب ها:
جبهه مقاومت رفسنجان عراق عید فطر کشورهای اسلامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :