در حاشیه دیدار وزیر بهداشت با تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت؛

تب سنجی همراهان وزیر بهداشت در حرم رضوی توسط بسیج جامعه پزشکی رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 54682
تب سنجی همراهان وزیر بهداشت در حرم رضوی توسط بسیج جامعه پزشکی رفسنجان+تصاویر

بسیج جامعه پزشکی رفسنجان باهمکاری بهداشت یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا (ع)اقدام به تب سنجی و پایش سلامت میهمانان وهمراهان وزیر بهداشت در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی و  نیروها و خادمین حرم مطهر نمود.

بسیج جامعه پزشکی رفسنجان با همکاری بهداشت یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا (ع)اقدام به تب سنجی و پایش سلامت میهمانان و همراهان وزیر بهداشت در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی و نیروها و خادمین حرم مطهر نمود.

به گزارش روراستی به نقل از خبرگزاری بسیج از کرمان، محمدرضا کلانتری با اعلام این خبر بیان کرد: همزمان با عید سعید فطر و بازگشایی صحن‌های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) پس از ۷۱ روز تعطیلی، بسیج جامعه پزشکی رفسنجان با همکاری بهداشت یگان حفاظت حرم اقدام به تب سنجی و تست اکسیژن نیروها و خادمین حرم مطهر نمود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: تعداد یک هزار و ۵۰۰ عدد ماسک که توسط بسیج جامعه پزشکی و دانشجویی تهیه شده بود به نیروهای حفاظت حرم مطهر رضوی اهدا شد.

کلانتری افزود: در حاشیه ورود وزیر بهداشت به حرم مطهر و دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، هماهنگی لازم جهت تب سنجی و تست میهمانانان و همراهان و همچنین عوامل اجرایی دفتر تولیت آستان انجام شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان رفسنجان یادآور شد: تست اکسیژن و تب سنجی حدود یکصدنفر از خادمین رضوی توسط بسیج جامعه پزشکی رفسنجان انجام گرفت.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج بسیج جامعه پزشکی رفسنجان تب سنجی حرم رضوی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :