مدیرکل ورزش و جوانان کرمان تأکید کرد:

ضرورت رصد فعالیت اماکن ورزشی از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی

  • شناسه خبر: 55419
ضرورت رصد فعالیت اماکن ورزشی از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اماکنی که به هیئت‌های ورزشی سپرده شده باید کاملا فعالیت‌شان رصد شود و بر فعالیت بعضی رشته‌های تیمی که اجازه فعالیت دارند باید نظارت صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اماکنی که به هیئت‌های ورزشی سپرده شده باید کاملا فعالیت‌شان رصد شود و بر فعالیت بعضی رشته‌های تیمی که اجازه فعالیت دارند باید نظارت صورت گیرد.

به گزارش روراستی، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جلسه ستاد کرونا شهرستان رفسنجان بیان داشت: امروز با برد تیم مس رفسنجان روز تاریخی در ورزش رفسنجان و استان کرمان خواهیم داشت و صعود تیم فوتبال رفسنجان به لیگ برتر اتفاق بزرگی است که نشان‌دهنده سطح بالای تعامل بین مسئولان و کار برنامه‌محور است و امیدواریم حضور قدرتمند تیم مس رفسنجان را در لیگ برتر شاهد باشیم.

وی بیان داشت: از زمانی که ستاد ملی و استانی تصمیم به برگزاری مسابقات گرفتند مردم فهیم رفسنجان به‌خوبی مسئله عدم حضور تماشاگر را رعایت و ستاد به‌خوبی نظارت کرد و تا امروز بدون هیچ آسیبی تیم فوتبال کار خود را انجام داده است.

پاریزی خاطرنشان کرد: یکی از کمیته‌های ۲۲ گانه نظارتی در سطح استان کمیته نظارت بر اماکن ورزشی با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان در مرکز استان و ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‌هاست که پروتکل‌های بهداشتی مد نظر را از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کردیم و رشته‌هایی که از ستاد ملی و استانی کرونا در ورزش اجازه فعالیت دریافت کرده بودند فعالیت خود را با نظارت ما آغاز کردند.

وی افزود: چک لیست‌هایی تهیه کردیم که از دل پروتکل‌ها بیرون آمد و این چک لیست‌ها با هماهنگی ستاد داخلی و تشکیل گروه بازرسان ویژه و اماکنی که مدنظر بود که باید بازرسی از آنها به‌صورت دوره‌ای و منظم انجام گیرد، کار انجام شد.

پاریزی عنوان کرد: سه آیتم تهویه مطبوع و مطلوب، فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک مد نظر ما است و مواد ضدعفونی کننده و سایر موارد نیاز هم در اماکن ورزشی بررسی می‌شود  و نظارت بر اماکنی که در بخش دولتی و سایر دستگاه‌ها دارند، در مرکز استان و شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

پاریزی ابراز داشت: اماکنی که به هیئت‌های ورزشی سپرده شده باید کاملا فعالیت‌شان رصد شود و بر فعالیت بعضی رشته‌های تیمی که اجازه فعالیت دارند باید نظارت صورت گیرد.

وی تأکید کرد: تا امروز گزارشی از ابتلا به این ویروس در مجموعه پرسنل هم در اداره کل و هم در شهرستان‌ها و همچنین گزارشی از ابتلا در بین ورزشکاران نداشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
X رفسنجان رفسنجان روراستی شهید علیرضا رحمانی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان میثم پاریزی نظارت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :