افتتاح شعبه خیریه کوثر در کشکوئیه

  • شناسه خبر: 55512
افتتاح شعبه خیریه کوثر در کشکوئیه

شعبه خیریه کوثر در کشکوئیه رفسنجان افتتاح شد.

شعبه خیریه کوثر در کشکوئیه رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش روراستی، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان و بخش کشکوئیه خیریه کوثر شعبه کشکوئیه افتتاح شد.

محسن اسماعیلی در حاشیه آیین افتتاح خیریه کوثر شعبه کشکوئیه اظهار داشت: خیریه کوثر از سال ۹۰ در رفسنجان تأسیس شده و هدف اصلی آن تأمین جهیزیه بوده که تا امروز نزدیک به ۹۰۰ مورد جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا کرده است.

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان عنوان کرد: مبالغی به‌عنوان کمک به نیازمندان واقعی اهدا شده و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل صندوق خیریه به نیازمندان واقعی شهرستان وام بدون سود اعطا شده است.

وی با بیان اینکه خیران حمایت خیلی خوبی انجام دادند که قدردانی ویژه از مسئولان و خیران داریم که همیشه ما را حمایت کردند، افزود: هدف خیریه کوثر رقابت نیست، با وجود ۲۱ خیریه در سطح شهرستان رفسنجان خیریه‌های فعال با هم همکاری می‌کنند و در یک سایت تمام نیازمندانی که به خیریه‌ها مراجعه می‌کنند نام‌شان ثبت می‌شود که برای ارائه خدمات از موازی‌کاری جلوگیری شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در کشکوئیه هم این برنامه اجرا می‌شود که همراه با خیریه آبشار عاطفه‌ها که در این منطقه شعبه دارد، همکاری داشته باشیم که موازی‌کاری نشود تا خدمات متنوع بدهیم.

وی اضافه کرد: در کشکوئیه نزدیک به ۵۰ خانواده زیر پوشش داریم و حداقل اقلام اصلی جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و لوازم دیگر را به آنها اهدا کردیم و همواره سعی کردیم گرهی از کار نیازمندان با حفظ کرامت کامل خانواده‌ها باز کنیم که به لطف خدا و با توجه به رضایت مردم تا اینجا موفق بودیم.

مدیرعامل خیریه کوثر در بخش دیگری از سخنانش گفت: دلیل اینکه در کشکوئیه شعبه دای کردیم؛ اینکه هم جذب خیران برای کمک‌رسانی بهتر و بیشتر شود و دیگر اینکه مسافت راه از  پیش پای نیازمندان برداشته شود که هم مسیر طولانی و پرخطر است هم خانواده‌ها واقعا توان پرداخت کرایه رفت و برگشت را ندارند، لذا با تشکیل این شعبه در همین جا پرونده تشکیل و رسیدگی می‌شود.

وی اظهار کرد: اعطای وام هم در کشکوئیه انجام می‌شود و نیازمندان واقعی می‌توانند از وام بدون سود خیریه بهره‌مند شود.

اسماعیلی اذعان داشت: خیریه کوثر بدون تحقیق یک ریال کمک به هیچ‌کس کمک نمی‌کند بلکه با گروه تحقیق خیلی قوی که داریم با حفظ آبروی خانواده کار تحقیقات انجام و بر اساس نیاز خانواده کمک‌ها انجام می‌شود.

وی در پایان از توزیع غذای گرم و گوشت نذری به ویژه در این ایام به نیازمندان خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جهیزیه خیریه کوثر رفسنجان کشکوئیه محسن اسماعیلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :