اوباما دروغ می گوید که در پی براندازی ایران نیستیم

  • شناسه خبر: 5562
اوباما دروغ می گوید که در پی براندازی ایران نیستیم

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت : شهدا زندگی ابدی را شناختند و فهمیدند که بهترین معامله ، معامله با خداست. به گزارش روراستی حجت الاسلام سید احمد خاتمی در یادواره 52 شهید خنامان رفسنجان افزود : فلسفه تشکیل یادواره های شهدا ، آشنایی نسلهای دوم و سوم با فرهنگ شهادت است. وی تصریح […]

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت : شهدا زندگی ابدی را شناختند و فهمیدند که بهترین معامله ، معامله با خداست.

به گزارش روراستی حجت الاسلام سید احمد خاتمی در یادواره 52 شهید خنامان رفسنجان افزود : فلسفه تشکیل یادواره های شهدا ، آشنایی نسلهای دوم و سوم با فرهنگ شهادت است.

وی تصریح کرد : آنها انسانهایی وارسته و مقید بودند و تا آخرین نفس برای خدا و برای رهایی وطن از چنگال دیو صفتان جنگیدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و شربت شهادت را نوشیدند.

او ادامه داد : شهیدان سرمایه داران بهشت اند و یکی از ابعاد فرهنگ شهادت، عشق به خداوند است، دومین بعد فرهنگ شهادت ، فرهنگ مقاومت است یعنی به پای اصول و ارزشهای اسلامی ایستادن .

خاتمی خاطرنشان کرد : اوباما دروغ می گوید که در پی براندازی ایران نیستیم ، آنها در اندیشه براندازی ایران بوده و هستند.

وی اظهار داشت : از آنجایی که آمریکای ملعون و هم پیمانانش نمی خواهند مشکل خود را با ایران حل کنند و با هویت دینی ایران اسلامی مخالفند لذا  شهدا آنزمان صدام را که دست نشانده امریکا بود را شناختند و در برابر این ظلم ایستادگی و مقاومت کردند .

سید احمد خاتمی گفت : ایران مخالف مذاکرات 5+1 نیست و در چارچوب آنچه مقام معظم رهبری تدوین کرده اند گام برمیداریم اما در طول چند ماه که دوره مذاکرات انجام شد آمریکا بدترین اِعمالها را بر ایران نهادن به طوریکه به ایران اهانت کردند و گفتند فریب کاری در ژن ایرانی ها وجود دارد و با این توهم فکر می کنند ایران مجبور به مذاکره شده است.

وی تصریح کرد : اما ایران می خواهد به آنها و آمریکاییها بفهماند که چرا دشمن تراشی می کنید ، دشمنان هدف نهایی که از مذاکرات دنبال می کنند زمین خوردن ایران است لذا هیچ وقت آنها این روز را نخواهند دید.

خاتمی مردم ایران را در برابر این استکبارهای زورگو خستگی ناپذیر دانست و بیان داشت : تا زمانی که آمریکا شیطنت کند جهاد ایرانیان وجود دارد و شعار باشکوه مرگ بر آمریکا را سرمی دهند و هرگز بر خواسته های ننگین انها جواب مثبت نمی دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با فرهنگ شهادت عجین شده است خاطرنشان کرد : نفرت داشتن از استکبار بُعد سوم فرهنگ شهادت است و نفرت از استکبار در متن دین  در کلمه ” لااله الا الله”آمده است .

وی تاکید کرد: تردید نکنید که در همه آدم کشی ها و جنایتها در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی پای آمریکا در میان است و قصه جدید آمریکا ، تشکیل و حمایت گروه ننگین داعش است زیرا این دشمن خونخوار از رشد اسلام و حقانیت می ترسد چنانکه در برخی کشورها از جمله سوریه و عراق  با برگزاری انتخابات ، مردم با رای خود بهترین مسئول را انتخاب کردند و این از دست رفتن پایگاههای آمریکا و نابودی او را نشان می داد که موجب شد گروه داعش را راه اندازی کند و با مقاصد شوم خود سعی دارد کشورهای اسلامی را به زانو در آورد .

وی خاطرنشان کرد : نباید به این وحشی های مستکبر جهان نگاه مثبت شود آنها از هر گرگی درنده ترند، بنابراین این شهدا ، در عمق جان  از استکبار نفرت داشتند و 8 سال در برابر استکبار ایستادند و پیروز شدند و ما  اکنون باید از شهدا درس بگیریم و این مقاومت را در برابر آمریکا نشان دهیم.

سید احمد خاتمی بعد چهارم فرهنگ شهادت را فرهنگ ولایت مداری برشمرد و گفت : نظام اسلامی در قانون اساسی 4 اصل را پیش بینی کرده که قابل تغییر نیستند.

وی این اصول را اسلامی بودن نظام ، ولایت فقیه ، جمهوری اسلامی و مذهب شیعه عنوان کرد و افزود  : فتنه سال 88 برای مقابله با نظام ولایی بود ولی به فضل الهی و به برکت ولایت فقیه ،  مردم در روز 9 دی کمر فتنه را شکستند و با بصیرتی که داشتند نشان دادند همیشه و در همه جا پشتیبان ولایت هستند.

برچسب ها:
خنامان رفسنجان روراستی یادواره شهدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :