امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

تدبیر شکست خورده دولت در موضوع مسکن

  • شناسه خبر: 56533
تدبیر شکست خورده دولت در موضوع مسکن

امام جمعه رفسنجان گفت: در بحث مسکن‌سازی تدبیر لازم به‌کار برده نشده است اینکه خانه‌های گران‌قیمت ساخته شود و کسی نتواند استفاده کند و صاحب خانه جریمه شود، راه حل مشکل مسکن جریمه کردن صاحب‌خانه‌ها نیست.

امام جمعه رفسنجان گفت: در بحث مسکن‌سازی تدبیر لازم به‌کار برده نشده است اینکه خانه‌های گران‌قیمت ساخته شود و کسی نتواند استفاده کند و صاحب خانه جریمه شود، راه حل مشکل مسکن جریمه کردن صاحب‌خانه‌ها نیست.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر رفسنجان با اشاره به روز جهانی همبستگی با کودکان فلسطینی اظهار داشت: با فرماندهی سردار سلیمانی دست مردم فلسطین پر شد و توانستند در جریان‌های مختلف در برابر رژیم صهیونیستی بایستند که اگر ملت‌های مسلمان به خود بیایند اسرائیل در برابر آنها عددی نخواهد بود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: ما در شهرستان ۴۵۰ نفر ناشنوا داریم که برای تحصیل نیازمند به یک مجتمع هستند که خیران اگر نسبت به این مهم قدم بردارند برای تحصیل این افراد کار باارزشی انجام داده‌اند، همچنین نسبت به اشتغال و درمان این افراد کمک شود.

وی تصریح کرد: کشورهای دنیا هرچه بخواهند در مورد سالمندان سخن بگویند به گرد اسلام هم نمی‌رسند، آن‌قدر که اسلام نسبت به افراد سالمند حرمت قائل شده که هیچ مکتب، دیدگاه و اندیشه‌ای این اهمیت را قائل نشده است.

عسکری ابراز داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشرایط بیماری کرونا برگزار شد، با توجه به اینکه مسئله دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی‌ست اما دشمنان به شدت در صدد تحریف و تخریب این حماسه هستند، هر جریانی که جریان ارزشی باشد و هرجا انسانی ارزشمند و موثر باشد مورد تهاجم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بسیج در جامعه نقش دارد و موثر است و مورد تهاجم قرار می‌گیرد. بعد از اینکه دفاع مقدس ما چهل ساله شده اما دشمنان در رسانه‌های خود دفاع مقدس را زیر سئوال بردند در حالی که سازمان ملل هم اعلام کرد طرف آغازکننده جنگ عراق بوده لذا ما جنگ نکردیم بلکه دفاع کردیم.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: یکی از درس‌هایی که در دوران دفاع مقدس آموختیم به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و نگاه‌مان به خارج از مرزها نباشد و برای روی پای خود ایستادن باید در تمام زمینه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی توانمند باشیم.

وی اضافه کرد: امروز در شرایط سخت اقتصادی که قرار داریم مانند دوران دفاع مقدس است که باید با استفاده از درس‌ها، عبرت‌ها و تجربیات دشمن را بشناسیم.

عسکری عنوان کرد: کرونا رکود جهانی را رقم زد، صادرات و واردات را تحت‌الشعاع قرار داد مرزها برای تبادلات تجاری بسته شد اما بی‌تدبیری‌هایی هم هست که باید این بی‌تدبیری‌ها اصلاح شود.

وی به مسائل کشور اشاره کرد که بخشی از آن به عملکرد دستگاه‌های اجرایی مربوط است و بخشی از آن به خودمان مربوط می‌شود و تصریح کرد: مسئولان باید تدبیر کنند، بیش از دو میلیون خانه خالی داریم اما یک جوان برای تشکیل خانواده مسکن ندارد، باید خانه‌های ارزان‌قیمت مانند مسکن مهر درست کنند در اختیار نسل جوان قرار دهند.

عسکری ابراز داشت: در بحث مسکن‌سازی تدبیر لازم به‌کار برده نشده است اینکه خانه‌های گران‌قیمت ساخته شود و کسی نتواند استفاده کند و صاحب خانه جریمه شود، راه حل مشکل مسکن جریمه کردن صاحب‌خانه‌ها نیست.

وی به بحث مناظره‌های آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: این گرگ‌ها به خودشان رحم نمی‌کنند چگونه باید توقع داشت به ملت‌های مستضعف رحم کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه برنامه تدبیر دولت رفسنجان روراستی مسکن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :