جسد گمشده پس از 35 روز در رفسنجان پیدا شد

  • شناسه خبر: 8439
جسد گمشده پس از 35 روز در رفسنجان پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت: جسد مردی 30 ساله به نام اسماعیلی که از اربعین امسال گمشده بود پس از 35 روز از چاه بیرون آورده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت: جسد مردی 30 ساله به نام اسماعیلی که از اربعین امسال گمشده بود پس از 35 روز از چاه بیرون آورده شد.
حسن امینی رنجبر در گفتگو با خبرنگار روراستی  افزود : این فرد 30ساله اهل روستای کرگه از توابع لاهیجان که از اربعین امسال گم شده بود وخانواده وی با چند بار اطلاعیه در هفته نامه‌ها موفق به پیدا کردن وی نشدند سرانجام پس از 35روز در یکی از چاههای اطراف امام زاده سید غریب لاهیجان پیدا شد.
وی ادامه داد : روز جمعه 26دی ماه ساعت 13 بر اساس اطلاع به سامانه 112جمعیت استان که به بوی اطراف چاهی مشکوک شدند گروه نجات گر جمعیت هلال احمر رفسنجان به محل اعزام و موفق شدند جسد وی را به بالای چاه بکشند.
وی با تقدیر از مرتضی باقری وسجاد دهستانی، مرتضی محمد تقیان و حسن سهم آبادی نجات‌گران این عملیات خاطر نشان کرد: عملیات در ساعت 5به اتمام رسید.

برچسب ها:
جسد گمشده،روراستی،رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بنده خدا

    بسمه تعالی باسلام منم به نوبه خودم از این دونجاتگر تشکر میکنم.ولی بدلیل اینکه کاملا از روز اول در جریان لحظه به لحظه این جریان بودم.عرض میکنم که اولا این مرحوم در کانال ارتباطی چاه (پشته)یعنی ۹متر با عمق چاه فاصله داشت توسط خانواده خودشان پیدا شد.چندین بار به همین چاها مراجعه کرند موفق نشدند پیداش کنند.طی این ۳۵ روز مراجعه به تمامی ارگانها(هلال احمر.اتشنشانی و…)کردن ولی متاسفانه هیچ همکاری وامکاناتی توسط هیچ ارگانی نشد.حتی پس از پیدا شدن جسد نجاتگران حاظر به رفتن داخل کانال نشدند.جسد توسط یک کارگر افغانی با دادن مبلغ قابل توجهی از ۹متری کانال به انتهای چاه اورده شد وپس از آن توسط چرثتقیلی که توسط خانواده مرحوم برای جستجو اورده شده بود به سطح زمین منتقل شد.قابل توجه که عمق چاه ۷متر و دهنه ورودی ان به شعاع ۸متر میباشد. طبق نظیره پزشک قانونی مرحوم ۲هفته زنده بود.اگر یکصدم امکانات واهمیتی که کشورهای خارجی برای اینجور حوادثی میدهند به این جوان میدادند اید اکنون کنار ما بود.طی این ۳۵ روز ۲بار با تشکیل گروهای ۸۰ نفری جستجوورفتن ۲بار در همین چاه که در فاصله ۲۰۰متری منزل این مرحوم بود موفق به پیدا کردنش نشدند.به صورت شبانه روزی خانواده ایشان تلاش کرند.که اگر حداقل یک سگ زنده یاب بود روز دوم پیدا میشد.ولی ما مسلمانها عادت کردیم اینجور مواقع بگیم تقدیر وقسمتش چنین بود؟به نظر شما؟!بازم خدا را شاکریم که بصورت معجزه اسایی در جایی که هیچ دید ونشانه ای نبود حتی طی این چند روز توسط خار وخاشاک دهنه کانال مسدو د و از دید پنهان شده بود.جسد سالم پیدا شد.به خانواده این مرحوم تسلیت میگم و ارزو میکنم روزی برسد که ما هم همچون کشورهای دیگر به جان حیوانات انسانهایشان اهمیت میدهند.اهمیت بدهیم!!؟؟