اقتصاد یکی از موضوعات مهم تالارهای گفت‌وگو است

  • شناسه خبر: 30344
اقتصاد یکی از موضوعات مهم تالارهای گفت‌وگو است

مسئول دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: از ۱۰ موضوع تالارهای گفت‌وگو، اقتصاد و هنر است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مسئول دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: از ۱۰ موضوع تالارهای گفت‌وگو، اقتصاد و هنر است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش “ روراستی ” سیدجواد اوحدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه گفتمان اقتصاد مقاومتی با موضوع اقتصاد و هنر در مجتمع افصح هجری رفسنجان با اشاره به اینکه تالارهای گفت‌وگو به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان کرمان در راستای ترویج گفتمان اقتصاد در جامعه تعریف شده است، گفت: از ۱۰ موضوع تالارهای گفت‌وگو، اقتصاد و هنر است که اهمیت ویژه‌ای دارد.
اوحدی ابراز داشت: در تالار گفت و گو لازم است که مردم مشارکت کنند و برنامه‌ها، ایده‌ها و مشکلات را در راستای تحقق اقتصاد بیان کنند.
وی تصریح کرد: مدتی است که اقتصاد خلاق مورد توجه سیاستگذاران و مسئولان واقع شده، لذا اقتصاد خلاق جریانی نوپا است.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد خلاق مصادیق متعددی دارد، بیان داشت: تبلیغات، فیلم، معماری، نرم‌افزار، هنرهای تجسمی، موزه، چاپ و نشر و … موضوعاتی‌ هستند که در این فهرست قرار دارند.
اوحدی ادامه داد: در اقتصاد خلاق سرمایه‌گذاری کمی برای ایجاد شغل نیاز دارد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه‌ای در حوزه اقتصاد و فرهنگ دارد به طوری که مشاورینی در این امر قرار داده که در سطح ملی در حال مطالعه موضوعات اقتصاد و هنر هستند.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های اقتصادی توجیه چندانی ندارند، اما خیلی از کشورها از طریق فعالیت‌های هنری چرخه اقتصادی خود را می‌چرخانند.
اوحدی گفت: سینما بارزترین صنعت در کشورهای هند و آمریکا است و به تازگی نیز کشورهای آفریقایی در این صنعت ورود کرده‌اند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،تالار،اقتصاد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :