شهید دیگری از رفسنجان پس از ۳۳ سال شناسایی شد

  • شناسه خبر: 31636
شهید دیگری از رفسنجان پس از ۳۳ سال شناسایی شد

شهید محمد سعید محققی رفسنجانی فرزند مرحوم حجت السلام و المسلمین حاج شیخ محمد محققی رفسنجانی پس از ۳۳ سال شناسایی و در تهران خاکسپاری می شود.

شهید محمد سعید محققی رفسنجانی فرزند مرحوم حجت السلام و المسلمین حاج شیخ محمد محققی رفسنجانی شناسایی و در تهران خاکسپاری می شود.

به گزارش”روراستی” این شهید والامقام در سال ۱۳۴۶ در رفسنجان به دنیا آمد. در دوران تحصیل ابتدایی به همراه خانواده به تهران هجرت نموده و به تحصیل ادامه داد و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بسیج مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) به فعالیت می پردازد و با شروع جنگ تحمیلی، دوره های آموزش نظامی را گذرانده و وارد گردان حنین لشکر ۲۷ محمد رسول الله میشود و به جبهه اعزام شده، در نهایت در عملیات والفجر یک فروردین ۱۳۶۲ در منطقه فکه به شهادت میرسد. اما پیکر پاکش در منطقه میماند تا اینکه اخیرا پس از ۳۳ سال پیکر مطهرش  به تهران منتقل شد.
طبق برنامه اعلام شده تشییع جنازه جمعه ۱۲/۱۲/۹۵ از محل مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) به سمت بهشت زهرا بوده و در قطعه ۲۹ بهشت زهرا آرام میگیرد.

شهادت عالی‌ترین و والاترین کرامتی است که نصیب بندگان خالص خداوند می‌شود. شهادت پایان بخشیدن به حیات طبیعی و مادّی برای دفاع از ارزش‌های والای انسانی و شکافتن قفس کالبد مادّی و حرکت به مقام بلند شهودی است. شهادت نشانه‌ی کرامت، بزرگواری، مجد و شرف آدمی و منشأ سرافرازی انسان در دنیا و آخرت است. شهادت دریچه‌ی وصال محبوب و نزدیک‌ترین راه برای ملاقات با خداوند بزرگ است. شهادت بزرگ‌ترین آرمان و آرزوی اولیای الهی است.
بازگشت پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز محمد سعید محققی رفسنجانی فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد محققی پس از سی و سه سال چشم‌انتظاری در ایام شهادت حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) به میهن اسلامی را گرامی می‌داریم و ضمن تبریک و تسلیت علو درجات آن شهید گران‌قدر و صبر جزیل برای خانواده محترم ایشان از درگاه خداوند منان مسئلت می نمائیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شهید، شناسایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خسروي

    شهدای رفسنجانی همانند ستاره در اسمان ولایت میدرخشند و مایه افتخار ما هستند درود به روان مطهر و اسمانیشان