چند برابر اشتغالزایی که مسئولان ادعا می‌کنند بیکار داریم

  • شناسه خبر: 33960
چند برابر اشتغالزایی که مسئولان ادعا می‌کنند بیکار داریم

امام جمعه رفسنجان گفت: چند برابر اشتغالزایی که مسئولان ادعا می‌کنند در کشور بیکار داریم و دولت باید از اقشار گوناگون برای اجرای برنامه‌های رفع بیکاری استفاده کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: چند برابر اشتغالزایی که مسئولان ادعا می‌کنند در کشور بیکار داریم و دولت باید از اقشار گوناگون برای اجرای برنامه‌های رفع بیکاری استفاده کند.

به گزارش ” روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان به طرح جمع‌آوری متکدیان اشاره کرد و اظهار داشت: از سوی سازمان جهانی، رفسنجان شهری بدون عرضه قلیان معرفی شد و افراد نباید حقوق دیگران را زیر پا بگذارند.

وی بیان داشت: اگر به طور زیرزمینی اقدام به این کار شود مردم به ۱۱۰ زنگ بزنند تا آنها را جمع‌آوری کنند، نباید شهر را آلوده کنیم تا افراد سوءاستفاده کنند.

رمضانی‌پور افزود: طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۲۰۰ نفر متکدی جمع‌آوری کردند که ۹۰ درصد آنها غیر بومی هستند که باید به شهرستان خود ارجاع داده شوند و متکدیان بومی نیز ساماندهی و نیازمندان واقعی به کمیته امداد و بهزیستی معرفی شوند.

وی به امر به معروف و نهی از منکر که مطالبه جدی امام و رهبر بوده است، اشاره کرد و گفت: این دو واجب از حقوق شهروندی هم بالاتر است، نسبت به نهادینه کردن این دو فریضتین باید اهتمام ورزید.

امام جمعه رفسنجان به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: در سند ۲۰۳۰ دروغ‌های آشکار و مخفی کاری وجود دارد و در آینده منافقان کار خودشان را نشان می‌دهند.

وی به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اشاره کرد و گفت: اهمیت دفاع مقدس برای مردم روشن است، دفاع مقدس برای ما آبرو و عزت و افتخار بود گرچه برخی نغمه شیطانی سر می‌دهند که برخی خانواده‌ها پشیمان هستند، شهدا برای ما عزت و اقتدار آفریدند.

رمضانی‌پور ابراز داشت: مردم در ۲۳ تیر ۷۸ به خیابان ریختند و چشم فتنه را کور کردند، همچنین در ۹ دی در سال ۸۸ به میدان آمدند و بساط شرمگین فتنه را در جامعه جمع کردند.

وی به روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: نقش هردوی اینها در جامعه سازنده است و اهمیت دارد، خدمت به محرومان ستودنی است.

امام جمعه رفسنجان به سالگرد تاسیس شورای نگهبان اشاره و تصریح کرد: هوشمندی امام راحل بود که در ابتدای انقلاب در ۳۷ سال قبل وظایف و رسالت‌های مهم این شورا را بیان کردند، ملت ایران آثار و برکات نظارت این شورا در جامعه و کشور میبیند، اما دشمنان به جایگاه ولایت و جایگاه‌های ارزشی مخالفت دارند.

وی خاطرنشان کرد: بایسته‌های تشکیل کابینه دوازدهم و انتظارات مردم و توجه به گرفتاری‌های روزمره که برخی مسئوان می‌گویند تورم و رکود از بین رفته اما از بازار سفره و املاک و … بی‌خبر هستند.

رمضانی‌پور گفت: برخی کارگاه‌ها و تولیدی‌ها تعطیل و قدرت خرید کالاها از مردم گرفته شده است، دولت اجازه ورود کالا به ایران را داده و باز می‌گویند ما اشتغالزایی کردیم.

وی بیان داشت: چند برابر آن اشتغالزایی که مسئولان ادعا می‌کنند بیکار داریم، شایسته است دولت از همه گروه‌ها استفاده کنند تا رفع بیکاری را در جامعه شاهد باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بیکار، ادعا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :